Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els nous fitxatges del primer equip del Centre d’Esports Manresa passen revisió mèdica
Les proves medicoesportives s’han adaptat tenint en compte si els jugadors han passat la covid-19.
Els nous fitxatges del primer equip del Centre d’Esports Manresa passen revisió mèdica al CIMETIR.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/08/2021 08:52
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
Aquests darrers dies, els nous fitxatges i els debutants del primer equip del Centre d’Esports Manresa (CEM) han passat la revisió medicoesportiva a les instal·lacions del Centre Integral de Medicina de l’Esport, Traumatologia i Rehabilitació (CIMETIR) de la Clínica Sant Josep de Manresa.

Els jugadors han superat amb nota la revisió medicoesportiva que contempla una cineantropometria, que és l’avaluació i estudi de la composició corporal del jugador, seguit d’un electrocardiograma en repòs, una exploració per aparells i sistemes cardiocirculatoris, una revisió de l’aparell locomotor, un test de potència de salt i una prova d’esforç màxima.

Els nous fitxatges Pablo Amantini, Pau Darbra, Julián Serrano i Nil Garrido, juntament amb els juvenils que pugen al primer equip, Iván Mellado i Biel Rodríguez, s’han posat a prova en aquesta exigent avaluació esportiva. També alguns membres de l’equip tècnic han estat aquests dies a les instal·lacions del CIMETIR fent la revisió per comprovar el seu estat de salut per encarar la nova temporada.

Proves adaptades per a aquells jugadors que han passat la covid-19

Les revisions medicoesportives s’han ampliat aquest any amb una avaluació més exhaustiva de l’aparell respiratori en aquells jugadors que han patit la covid-19 els darrers mesos. Tenint en compte que hi ha esportistes que presenten sensació de cansament, dolor al tòrax o palpitacions després d’haver patit la covid-19, les proves als jugadors del Centre d’Esports Manresa han determinat que tots ells presenten un bon estat de salut, sense lesions pulmonars.

El CIMETIR, centre referent esportiu

Segons el conveni signat entre la Fundació Althaia i el Centre d’Esports Manresa, el CIMETIR és el centre especialitzat de referència per als jugadors del primer equip del club manresà des de la temporada 2020/21. A més d’aquestes revisions, l’acord amb el club també contempla l’atenció de les urgències medicoesportives de traumatologia i rehabilitació, així com el seguiment i control de les lesions i les sessions de rehabilitació necessàries per a la recuperació dels jugadors.

El CIMETIR està integrat pel Centre de Medicina de l'Esport, un dels cinc centres a Catalunya acreditats pel Consell Català de l'Esport amb la màxima categoria, el nivell 3.  Aquest és un centre de referència per als esportistes que disposa d’un equip de professionals sanitaris de diferents especialitats que treballen en xarxa per oferir un servei integral als seus usuaris.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CEM   ESPORTS   FUTBOL   REVISIO MEDICA 
També et pot interessar:
ATLETISME
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
ATLETISME
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
FUTBOL
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa

LA FOTO DEL DIA
El primer equip del CE Manresa amb la copa
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
FUTBOL
Xavi Santaella dirigirà el primer equip del Covisa Manresa
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]