Dijous 26 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Súria celebra l'Onze de Setembre amb l'acte de la Torre
Súria va celebrar l’Onze de Setembre amb el tradicional acte d’hissada de la senyera al turó de la Torre. El programa d’actes de la Diada Nacional de Catalunya es va iniciar dijous 9 de setembre amb una actuació del Conjunt Nacional Albanès de Macedònia del Nord, dins de les Jornades Internacionals Folklòriques de Catalunya.
Súria celebra l'Onze de Setembre amb l'acte de la Torre.

SÚRIA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
12/09/2021 13:23
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
La pujada a la Torre s’ha fet a peu o en bicicleta des de la plaça de Sant Joan. Les persones participants han escoltat el manifest, llegit per un representant del grup ciclista Anxovaires, i han cantat Els Segadors. En el transcurs de l’acte, els Trabucaires del Tro Gros han ballat el Ball de Cascavells i han fet una galejada.

L’actuació del Conjunt Nacional Albanès, prevista inicialment a la plaça Major del Poble Vell, va tenir lloc a l’Església del Roser a causa de la inestabilitat meteorològica. Aquesta era la primera vegada que Súria participava en les Jornades Internacionals Folklòriques, un esdeveniment organitzat per l’Associació per a la Difusió del Folklore (Adifolk) i que enguany ha arribat a la 49a edició.

Abans de l’actuació es va fer un minut de silenci a causa de la tragèdia viscuda a Macedònia del Nord per l’incendi d’un hospital per a persones afectades per la covid, que va provocar almenys catorze morts a la ciutat de Tetovo. Entre les persones participants en l’acte de la Torre i en l’actuació de les Jornades Internacionals Folklòriques es trobaven l’alcalde Albert Coberó i altres membres de la corporació municipal. L’organització del programa de l’Onze de Setembre a Súria ha anat a càrrec de l’Ajuntament de Súria, Trabucaires del Tro Gros i Adifolk, amb la col·laboració de l’ADF Defensors del Bosc i penyes ciclistes de la vila.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DIADA 11S 2021   SÚRIA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
ST. FRUITÓS
L’ultrafondista Núria Picas oferirà la conferència motivacional “Ara o Mai”
ST. FRUITÓS
La ciutadania decideix el nom als parcs de Pineda de Bages

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages mostra els lligams amb Sucre (Bolívia) amb una exposició fotogràfica
BAGES
Ordenança per regular l’ús dels patinets elèctrics
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages impulsa una nova formació de ràdio
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]