Diumenge 10 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Imagina’t torna aquest dissabte a la Sala Petita del Kursaal
Aquesta tardor també es podran veure els espectacles de ‘Cuac!’, ‘Ondina’, ‘La princesa amb texans’ i ‘Cua de rata’.
Imagina’t torna dissabte a la Sala Petita del Kursaal.

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
17/09/2021 15:12
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
La programació de la nova temporada d’Imagina’t per a públic familiar comença aquest dissabte amb una doble sessió de l’espectacle de la companyia Fes-t’ho com Vulguis ‘Xino-Xano’ a les 17 h i a les 18:30 h a la sala petita del Kursaal. Durant aquesta tardor hi haurà fins a 5 espectacles programats per Imagina’t-LaXarxa, que l’any vinent celebrarà 45 anys de la seva formació.

Les funcions de ‘Xino-Xano’ d’aquest dissabte portaran a la sala petita la història del viatge de la girafa Tuinga i el seu amic ratolí Serafí adreça a infants a partir d’1 any. El 2 d’octubre la companyia Txo Titelles explicarà a l’Espai Plana de l’Om la vida del ‘Cuac!’, un ànec que viu sol, tranquil i feliç. El grup Les Anxovetes explicaran ‘Ondina’ el 23 d’octubre al teatre Conservatori, un conte musicat i un concert teatralitzat a ritme d’havanera. El 13 de novembre la companyia Sgratta representarà ‘La princesa en texans’, una obra per trencar estereotips i riure molt. El darrer espectacle d’Imagina’t per aquesta tardor és ‘Cua de rata’ de la companyia Ton Muntané; una reflexió per a petits i grans sobre l’educació i el gènere que es podrà veure a l’Espai Plana de l’Om a el 20 de novembre.

Les entrades dels espectacles d’Imagina’t costen 8 euros (6 amb el carnet d’Imagina’t i el Galliner) i ja es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal, per telèfon (938723636) i Internet (www.kursaal.cat), i una hora abans de la representació al mateix espai de la funció.

Més espectacles per a públic familiar: ‘Laika’ i Marcel Gros

A més a més dels espectacles programats per Imagina’t, la programació del Kursaal ofereix també altres propostes per a públic familiar. És el cas de l’espectacle ‘Petit univers’ de Marcel Gros, que es podrà veure al teatre Conservatori el dissabte 6 de novembre a les 19 h. També l’espectacle ‘Laika’ de Xirriquiteula Teatre (programat en temporades anteriors però que es va haver d’ajornar a causa de la pandèmia); un muntatge original i emotiu sobre la història de la gossa Laika i que pujarà a l’escenari del teatre Conservatori el dissabte, 27 de novembre a les 18 h. El preu de les entrades per als menors de 12 anys és de 6 euros.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: IMAGINAT   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
Suspesa l’obra de teatre ‘Una festa Roma’ de Marc Artigau, que estava prevista pel 16 de maig
CULTURA
La programació familiar d’Imagina’t portarà aquest dissabte al teatre Conservatori
CULTURA
Alan, el musical’ de Mar Puig i Mateu Peramiquel es podrà veure dissabte a la Sala Gran del Kursaal

CULTURA
L'Orquestra Barroca Vespres d'Arnadí i la Coral Cantiga, diumenge al Kursaal amb ‘La Creació’ de Haydn
CINEMA
El Documental del Mes torna a la Plana de l’Om amb la projecció ‘Escrivint Hawa’ de Najiba Noori
CERTÀMENS
S'obre la convocatòria del XIX Concurs Sons de la Mediterrània
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]