Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Covisa Manresa anirà a per totes
El Futbol Sala Picassent s'estrena a la segona B i ho farà a casa seva davant dels seus aficionats.
Covisa Manresa anirà a per totes.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
17/09/2021 21:39
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
El conjunt valencià va aconseguir l'ascens a la nova categoria després d'un final de lliga a tercera divisió molt apretat lluitant en les últimes jornades amb el Valencia Futbol Sala de Pepe Matoses, equip que va superar en la final per a l'ascens,  el Club Futbol Sala Burriana i seguits molt d'aprop pel Mislata.

La loteria doncs ha caigut a la localitat picassentina, població de 21.000 habitants situada a la zona sur de l'àrea metropolitana de Valencia. Per tal de defensar la nova categoria, han incorporat a tres jugadors provinents del segona divisió Alzira i dos d'El Pilar de València, equip de tercera divisió que ara dirigeix Eduardo Garcia Belda "Miki". 

Amb aquests paràmetres i amb l'ajut de la seva afició rebràn aquest dissabte  a un Covisa Manresa en un partit que serà sens dubte una festa pels locals en el seu debut a casa.

COVISA MANRESA ANIRÀ A PER TOTES

Pel que fa al conjunt bagenc, els manresans viatjaran amb tota la plantilla excepte la coneguda baixa de Asis que es troba al Mundial de Lituània i el dubte de Kalet amb angines. La preparació de l'equip durant la pretemporada ha estat òptima i intensa amb l'equip manresà que arriba per competir un partit que és molt important treure endavant per així començar de la millor manera possible. Moltes novetats a la plantilla en relació a la temporada passada on comença un nou cicle en tots els aspectes esportius. L'Expedició marxarà el mateix dissabte a primera hora del matí cap a la Comunitat Valenciana.

VICENT CARRASCO : Entrenador Futbol Sala Picassent

    " TENIM MOLTES GANES DE COMPETIR "

Portem quasi dos mesos de treball de pretemporada enfocats en aquest debut. Estrenar aquesta complicada categoria davant la nostre gent amb un rival potent com el Manresa es un repte meravellós. Estem preparats física i mentalment per donar-ho tot. No serà fàcil per la qualitat tècnica de qui ens visita però farem servir les nostres armes per aconseguir l'objectiu i seguir pas a pas amb la filosofia que ens ha portat fins aquí.

PAU MACHADO : Entrenador Covisa Manresa

   " HEM DE SUPERAR  LA SEVA MOTIVACIÓ "

En la primera jornada tots tenim el factor de desconèixer com arriben els rivals al primer partit. L'expectativa es alta per nosaltres amb un projecte nou i amb una bona preparació davant un equip nouvingut a la categoria. Ells tindran una elevada motivació que haurem d'igualar o superar amb molt de treball per obtenir els tres punts. Esperem un rival directe i molt competitiu. Per part nostre, hem de seguir creixent i consolidant l'idea de joc, ja no val mirar enrere, volem fer un bon inici com equip amb l'ambició de tornar a casa amb els tres punts.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA FS   ESPORTS   FUTBOL 
També et pot interessar:
FUTBOL
Empat sense gols però amb opcions clares del Manresa a L’Hospitalet
ATLETISME
Nuria Tarragó , campiona catalana de Trail
ATLETISME
Les formacions sub16 de l'Avinent es llueixen en el català de clubs

ATLETISME
Adrià Caso, 7è en l'estatal sub18
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa líder provisional de Tercera
FUTBOL
Partidàs del Covisa Manresa que surt del descens per primer cop en tota la temporada
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]