Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CETIM recupera l’acte d’homenatge al col·legiat
Es farà el proper divendres, 24 de setembre, a la sala Els Carlins.
El CETIM recupera l’acte d’homenatge al col·legiat.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/09/2021 11:30
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Després de no poder celebrar l’edició del 2020 com a conseqüència de la pandèmia de Covid-19, el CETIM recupera enguany la seva festa anual, l’acte de germanor i homenatge al col·legiat, amb un format adaptat a la situació actual. L’esdeveniment tindrà lloc el proper divendres 24 de setembre a la sala Els Carlins i només és obert als col·legiats i els seus acompanyants, que per assistir-hi s’hauran d’inscriure. Durant l’acte es farà un homenatge als col·legiats que porten 25 i 50 anys a la professió i també es lliurarà el premi Promoció del Territori a una empresa, persona o entitat que hagi destacat per aquesta tasca. La part més festiva la posarà el conegut humorista Pep Plaza, que oferirà una actuació un cop acabi la part institucional.

25 anys com a col·legi independent

L’acte servirà també per recordar que l’any 2020 el CETIM va celebrar el seu 25è aniversari com a col·legi independent del de Catalunya, una efemèride que no es va poder commemorar al per la Covid-19. El de Manresa va ser el primer col·legi en aconseguir la independència i va convertir la ciutat en una de les poques de l’estat que, sense ser capital de província, compta amb el seu propi Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials i Graduats en Enginyeria.

Aquest fet va permetre a l’entitat gestionar els seus propis recursos i treballar amb autonomia per donar resposta a les necessitats dels professionals del territori. Avui, el CETIM agrupa gairebé 1.200 professionals dedicats a l’enginyeria i centra els seus esforços en defensar els interessos d’aquest col·lectiu, oferint serveis i col·laborant amb ells en la resolució dels problemes que es troben en el seu dia a dia.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CETIM  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
El CETIM celebra aquest divendres la seva festa de germanor
ACTUALITAT
El CETIM renova la seva junta de govern
ACTUALITAT
Original Buff, guardonada amb el premi Promoció del Territori del CETIM

ACTUALITAT
El CETIM homenatja els professionals amb més trajectòria i reconeix la tasca d’Eurecat Manresa
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]