Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CETIM recupera l’acte d’homenatge al col·legiat
Es farà el proper divendres, 24 de setembre, a la sala Els Carlins.
El CETIM recupera l’acte d’homenatge al col·legiat.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/09/2021 11:30
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Després de no poder celebrar l’edició del 2020 com a conseqüència de la pandèmia de Covid-19, el CETIM recupera enguany la seva festa anual, l’acte de germanor i homenatge al col·legiat, amb un format adaptat a la situació actual. L’esdeveniment tindrà lloc el proper divendres 24 de setembre a la sala Els Carlins i només és obert als col·legiats i els seus acompanyants, que per assistir-hi s’hauran d’inscriure. Durant l’acte es farà un homenatge als col·legiats que porten 25 i 50 anys a la professió i també es lliurarà el premi Promoció del Territori a una empresa, persona o entitat que hagi destacat per aquesta tasca. La part més festiva la posarà el conegut humorista Pep Plaza, que oferirà una actuació un cop acabi la part institucional.

25 anys com a col·legi independent

L’acte servirà també per recordar que l’any 2020 el CETIM va celebrar el seu 25è aniversari com a col·legi independent del de Catalunya, una efemèride que no es va poder commemorar al per la Covid-19. El de Manresa va ser el primer col·legi en aconseguir la independència i va convertir la ciutat en una de les poques de l’estat que, sense ser capital de província, compta amb el seu propi Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials i Graduats en Enginyeria.

Aquest fet va permetre a l’entitat gestionar els seus propis recursos i treballar amb autonomia per donar resposta a les necessitats dels professionals del territori. Avui, el CETIM agrupa gairebé 1.200 professionals dedicats a l’enginyeria i centra els seus esforços en defensar els interessos d’aquest col·lectiu, oferint serveis i col·laborant amb ells en la resolució dels problemes que es troben en el seu dia a dia.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CETIM  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
El CETIM celebra aquest divendres la seva festa de germanor
ACTUALITAT
El CETIM renova la seva junta de govern
ACTUALITAT
Original Buff, guardonada amb el premi Promoció del Territori del CETIM

ACTUALITAT
El CETIM homenatja els professionals amb més trajectòria i reconeix la tasca d’Eurecat Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]