Dijous 23 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Empat del Covisa Manresa
Un xut exterior només començar ha suposat el primer gol pels locals.
Empat del Covisa Manresa.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/09/2021 20:38
Entitats esportives faran pinya al Congost per homenatjar el 120è aniversari del Centre d'Esports
Manresa se suma al Dia internacional per la lluita contra el maltractament infantil
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel posa en marxa una aula de lactants
L’Ajuntament programa una setmana d’activitats per a la gent gran
Poc desprès, dues accions suposen targetes grogues a Eric i Lavado de forma consecutiva davant un inici de partit amb protagonisme arbitral. Al minut 5 s´ha tornat avançar el conjunt valencià sobre una pista sintètica que enganxa molt.  Covisa Manresa que tenia un percentatge de gols en contra molt bo durant la pretemporada, estava rebent dos gols en cinc minuts en el primer partit de lliga. Poc a poc els manresans han entrat al partit i Ambrós, incorporat a pista ha reduït diferències a mitjans del primer temps.

El joc manresà ha millorat molt en relació als primers minuts de partit davant un equip que passats els minuts no ha estat superior al manresà i que li ha costat fer transicions davant la pressió dels de Pau Machado. Covisa ha fet el mes difícil, arribar al descans aixecant un resultat advers.

A la segona part, el Picassent ha continuat jugant llarg i sense combinar massa. Amb un xut exterior, Lavado ha donat la volta al marcador als cinc minuts de la represa.  Amb aquest resultat i a mitjans del segón temps han arribat impressions per ambdós equips  pero els valencians han empatat al minut 32 de partit a tres gols.

Amb això, Picassent acomulat les cinc faltes encara amb molt partit per davant sense que els àrbitres hagin xiulat la sisena en alguna acció discutible.  Molta igualtat en els últims instants de partit amb dos equips que han mostrat sistemes diferents. Ha estat a un minut pel final quant el tècnic manresà ha sol.licitat un temps mort per optar pel joc de porter jugador. A tres segons pel final, un doble penal es aturat pel porter local i el partit finalitza amb empat a tres gols. Un empat que te un cert regust una vegada vist el partit. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA FS   ESPORTS   FUTBOL 
També et pot interessar:
FUTBOL
Entitats esportives faran pinya al Congost per homenatjar el 120è aniversari del Centre d'Esports
FUTBOL
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa
FUTBOL
El Congost acollirà una trobada històrica d’entitats esportives aquest diumenge

FUTBOL
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
ATLETISME
L'atletisme ven Manresa arreu
FUTBOL
El Covisa Manresa guanya a Castelló (2-5) i certifica la permanència
Diada de Sant Jordi
UALAPOP AL CARRER celebra la 9a edició
El CAE publica per Sant Jordi “Aprendre jugant. Jocs de taula educatius”
La CUP-Fem Manresa planteja dubtes sobre com es finançarà el nou pavelló
La regidoria de Cultura de Solsona obre les inscripcions per als aspirants a pubilla i hereu
Entitats esportives faran pinya al Congost per homenatjar el 120è aniversari del Centre d'Esports
Manresa se suma al Dia internacional per la lluita contra el maltractament infantil
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel posa en marxa una aula de lactants


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]