Dimarts 28 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Setmana Jove torna ampliada a dues setmanes de propostes
La Setmana Jove de Sant Fruitós de Bages torna aquest mes d’octubre amb activitats esportives, culinàries, socials, culturals i de noves tecnologies.
La Setmana Jove torna ampliada a dues setmanes de propostes.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
07/10/2021 14:53
El Mercat del Tomàquet ven 1.300 quilos de producte i consolida la Festa com a referent gastronòmic de la Catalunya Central
El CE Manresa passa revisió al CIMETIR abans d'iniciar la competició
El risc d'incendi forestal continua sent extrem i s'agreujarà els propers dies
Denunciat un motorista que circulava a 180 km/h al Bages
La primera de les activitats programades és el torneig de 12 hores de futbol sala que es disputarà el dimarts 12 d’octubre. De les 9 del matí i fins a les 9 del vespre, el pavelló municipal acollirà aquesta tradicional jornada esportiva on hi poden prendre part equips d’entre 5 i 10 jugadors i jugadores. Els i les joves que vulguin prendre-hi part han d’inscriure’s abans del 6 d’octubre. El preu per participar-hi és de 15€ per equip i s’establiran 2 categories per les edats: júnior de 12 a 16 anys i sènior de 17 a 22 anys. El dimecres 13 d’octubre, a partir de les 4 de la tarda al Nexe Espai Jove, arriba la segona proposta esportiva amb una tarda de ping-pong, a càrrec del club CEFAR.

Pel dijous 14 d’octubre arriba la proposta culinària de la setmana jove amb un taller de sushi. Aquesta activitat es realitzarà al Nexe Espai Jove a partir de les 5 de la tarda. De la mà de Teo Valls, el dimarts 19, les persones interessades podran assistir a un taller de  masculinitats alternatives a partir de les 6 de la tarda. La participació en aquest espai és no mixta, només per a homes. El mateix dijous arriba  el torneig de Just Dance amb l’associació jove Social Lovers a partir de les 5 de la tarda al Nexe Espai Jove.

Una de les propostes musicals arribarà el dimecres 20 d’octubre amb la tarda de Karaoke, a partir de les 4 de la tarda al Nexe Espai Jove. El colofó de la setmana el posarà la Nit de Microconcerts del divendres 22 al vespre. Aquesta sessió començarà a les 10 del vespre a l’edifici del Nexe Espai de Cultura i actuaran Artium Trio, Itzipa Band i Green Dog.

Totes les activitats de la setmana jove són gratuïtes, excepte el torneig de futbol sala, i cal inscriure’s prèviament, ja que l’aforament és limitat. Per a realitzar les inscripcions es pot fer per telèfon al 93 878 89 83, per whatsapp al 609 00 21 54 o a través de l’instagram @nexejove. Les diferents propostes de la Setmana Jove 2021 estan subjectes a les directrius sanitàries.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages intensifica els controls a motocicletes i ciclomotors
SÚRIA
Senyalització horitzontal per facilitar el trànsit en l'accés al barri de Salipota
SÚRIA
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós augmenta els controls policials a Pineda de Bages
BAGES
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Denunciat un motorista que circulava a 180 km/h al Bages
L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar cedeix a la Generalitat els terrenys per fer possible el futur CAP
El risc d'incendi forestal continua sent extrem i s'agreujarà els propers dies
El CE Manresa passa revisió al CIMETIR abans d'iniciar la competició
El Mercat del Tomàquet ven 1.300 quilos de producte i consolida la Festa com a referent gastronòmic de la Catalunya Central
Sant Fruitós celebra la 13a Tomacada per posar en valor els productes de la terra
L’Ajuntament publica un web sobre el cineasta surienc Ramon Biadiu
El Govern dissenya un dispositiu i impulsa un programa d'actuacions amb motiu de l'eclipsi solar


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]