|
La Troupe s’estrena amb el seu primer disc a Manresa |
La Troupe presentarà el seu nou disc Festisme a la Fira Mediterrània de Manresa. Aquest serà el primer concert de presentació de l'espectacle i el tret de sortida de la gira del nou àlbum, publicat el passat 17 de setembre. La banda, d'orígens vallesans i mallorquins, estrenarà part del seu nou directe dins la programació OFF de la fira, en concret, a la Final del Concurs SONS que organitzen la revista Enderrock i el CAT (Centre Artesà Tradicionàrius). Els podrem veure el dijous 14 d'octubre a les 00h a l'espai de la Taverna de la Fira. El grup ens portarà un directe nou, fresc i ple d'energia encomanadissa que de ben segur farà ballar, cantar i gaudir als espectadors de la primera fins a l'última cançó. |
 |
Festisme , el primer disc de La Troupe, arriba amb unesganes boges de fer ballar, cantar i saltar a tothom! |
|
Redacció/Sergi Vàzquez |
12/10/2021 17:34 |
 |
|
 |
La Troupe farà la seva première aquest dijous 14 d’octubre a la Taverna de la Fira, en el marc de la Fira Mediterrània de Manresa. Ho farà per presentar a la vegada les cançons del seu primer disc, Festisme , un recopilatori de “cançons festives” que conviden a viure la vida “com si fos una festa però tocant de peus a terra”, segons Ernest Garrido, vocalista de la banda d'orígens catalans i balears. “Festisme” és un nou concepte, una nova manera de viure i afrontar la realitat que ens envolta. Des de la bonhomia i les bones maneres, viure amb el festisme significa creure que la vida pot ser una festa. 10 cançons cuidades des de la delicadesa però també des de la bogeria. De la cumbia al vals i de la ranxera al reggae. De la festa a l'emoció i de la introspecció al desenfrè. Una combinació d'estils, danses i lletres perfectes per ballar i desinhibir-se durant hores i hores. “El disc es va començar a gestar l’estiu passat a Mallorca, vam començar a escriure i a pensar melodies, a partir del confinament, amb aquest neguit de voler fer ballar, saltar i passar-s’ho be, que la gent pogués deixar enrere les preocupacions”, segons Garrido. A més, La Troupe va més enllà. Entenen el projecte, no com a grup de música sinó com a col·lectiu musical. La Troupe treballa per aportar un aire fresc i diferent dins l’àmbit musical de casa nostra, a més de col·laborar i treballar colze a colze amb entitats i persones amb qui comparteixen valors, com són l'autogestió, el cooperativisme i la sostenibilitat.
La banda que ha dut a terme la gravació d’aquest disc està formada per Núria Perich (batería), Josep A. Molina (baix), Judit Domènech (guitarra i veus), Gregori Amengual (teclats i veus), Joana Gumí (acordió diatònic i veu) i Ernest Garrido (veu).
Els disc ha comptat amb les col·laboracions de l’Alba Careta, trompeta a Da Festi; Ferran Gallart (Strombers), veu a Da Festi; Pep Callau, veu en off a Da Festi; Marià Roch, veus, palmes i percussions; i Arnau Burdó, veus. El proper dijous a la nit a Manresa será el marc idoni per al grup per a donar-se a conèixer en societat, després de quedar finalistes a la darrera edició del Concurs Sons,. “A la fira serà el primer oficial davant públic i programadors. Ens fa certa por i respecte, però a l’hora tenim moltes ganes”. Més informació a les xarxes del grup, instagram, youtube i spotify. |
|
|