Dimarts 28 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Bons vins per a acompanyar la celebració de la Castanyada
El moscatell, un vi molt benvolgut ja en temps dels grecs, és el vi dolç més característic d'aquestes festes, perquè és ideal per a acompanyar a les castanyes rostides, els moniatos o els clàssics panellets.
Bons vins per a acompanyar la celebració de la Castanyada.

LES PROPOSTES D'OCI / Eva Remolina / AMIC  
23/10/2021 15:27
El Conservatori de Música acollirà el concert familiar i participatiu 'El Cavaller del Bosc'
Manresa Il·lumina, finalista als Premis BBVA a la Sostenibilitat Empresarial
Robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència 2025
Prop de 400 participants al 7è Congrés de Conducta Althaia i AMPANS
Però a més del moscatell hi ha un altre tipus de vins molt adequats per a maridar en aquesta època, entre els quals trobem els vins blancs sobre madurats o la mistela, que es diferencia del moscatell bàsicament en que conté una major graduació.
Aquesta és només una petita selecció d'alguns licors recomanats per a una de les festes més emblemàtiques de la nostra terra:

Sols. De denominació d'origen de l'Empordà i procedent del celler Mas Llunes, aquest vi dolç va perfecte tant per a postres com per a fruita seca. Preu aproximat: 14 €. De la mateixa D.O. que l'anterior, l'Oliveda Garnatxa. Un vi elaborat amb garnatxa vermella i blanca, per menys de 7 euros.

Del celler Torres, trobem el Floralis Moscatell Or, amb raïms de raïm d'Alexandria, el seu preu ronda els 8 euros. El Sinols Criança 2009 va ser el guanyador l'any 2011 del concurs "els millors vins d'Espanya". De la cooperativa Empordà, i de varietat 100% moscatell per tan sols 8 euros.

El Vi del Vent. Un vi naturalment dolç i molt aromàtic, fet amb moscatell de gra menut i de D.O. Tarragona, per 8 euros. Riu Rau, una mistela 100% de raïm moscatell, de color caoba fosc i reflexos daurats. De 10 a 15 € Vall de Xaló, criat en barril de roure francès durant quatre mesos, és una mistela de color clar amb preus que oscil·len entre els 5 i els 10 euros.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTANYADA  
També et pot interessar:
MANRESA
El Mercat Puigmercadal acollirà una gran celebració de la Castanyada
BAGES
Castellbell i el Vilar multiplica els actes per celebrar la Castanyada
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra Tots Sants amb una castanyada

ST. FRUITÓS
L'espectacle de titelles La Castanyera Cloc, Cloc, Cloc amenitzarà la Castanyada Popular
LA FOTO DEL DIA
La castanyada
ACTUALITAT
Mesures preventives per a la celebració de castanyades i festes de Halloween
El Cap Bages, il·luminat al vespre
El Casino de Calaf acull el concert “El segon de Rakhmàninov” amb l’orquestra Arts Simfònica Jove
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet incorpora set nous agents a la Policia Local
Funció de l’espectacle Maure el dinosaure de la Companyia Teatre Nu
UManresa arriba als 2.620 estudiants en titulacions oficials
Els usuaris de la residència visiten el Museu de la Memòria de la Vinya i el Vi
El Conservatori de Música acollirà el concert familiar i participatiu 'El Cavaller del Bosc'
Manresa Il·lumina, finalista als Premis BBVA a la Sostenibilitat Empresarial


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]