Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El 6è Vinya Cross torna per la porta gran
L'organització de la prova ja ha avançat que l'any vinent intentarà ampliar l'aforament atlètic a mil corredores i corredors
El 6è Vinya Cross torna per la porta gran. Foto:@puigdellivolwood

ESPORTS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
16/11/2021 13:30
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
La sisena edició del Vinya Cross va superar, totes les expectatives. Després d'un any de sequera (el 2020 no va poder-se celebrar per la Covid), la proposta solidària ideada l'any 2015 per l'Oller del Mas, va reunir més de 900 corredors que no es van voler perdre aquesta cita esportiva que anualment recapta fons per alguna de les iniciatives solidàries impulsades per la Fundació del Convent de Santa Clara. És la primera vegada des que la cursa existeix que s'arriba a una xifra d'atletes tan elevada; de fet, en un inici les inscripcions estaven limitades a 850, però veient la gran demanda que hi havia, l'organització va decidir posar 50 dorsals més a la venda, que van volar. Des de l'Oller del Mas ja han avançat que l'any vinent intentaran ampliar l'aforament atlètic a mil corredores i corredors: "volem esdevenir la cursa del Bages amb més participació", asseguren.

La jornada, en la qual hi van col·laborar més de 55 voluntaris i voluntàries, va comptar amb l'ajuda econòmica de diverses empreses i entitats de la comarca, que van encarregar-se de cobrir els costos logístics de la curs. D'aquesta manera, tots els ingressos de les inscripcions van anar a parar íntegrament al projecte social de la Fundació Convent de Santa Clara escollit: Projecte Pisos d'Acollida. Es tracta d'una iniciativa que dona suport a persones i famílies en risc d'exclusió social, oferint un habitatge digne així com també un acompanyament sostingut en el temps per tal d'ajudar a normalitzar la seva situació i reinserció social.

Podis

Amb un format de tres recorreguts -5, 10 i 20 quilòmetres-, els primers corredors que van sortir van ser els de la cursa llarga. El primer en travessar la línia d'arribada va ser Pau Nacenta, aturant el cronòmetre amb un temps d'1 hora i 29 minuts. La segona posició va ser per a Xavier Santasusana (1 hora i 31 minuts) i la tercera per Gabriel Prat (1 hora i 32 minuts). En categoria femenina, el podi va estar compost per Teresa Jori (2 hores i 6 minuts), seguida per Cristina Lao (2 hores i 14 minuts) i Anna Llaquet (2 hores i 15 minuts). 

En la categoria general de 10 quilòmetres va imposar-se Oussama Chouati, seguit per Òscar Serra i Simon Lawrence. Les guanyadores femenines van ser Florence Bertholet, Adriana Modrego i, en tercera posició, Amanda Sanz. Finalment, en la categoria més popular però no menys competitiva, la primera posició masculina va anar a parar a mans de Jonathan Lopez; la segona va ser per a Valentin Chaleroux, i la tercera per a Constant Messiaen. En la categoria femenina, la primera posició va ser per a Sònia Peix; la segona  per a Judi Marro, i la tercera per a Veronica González. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: VINYA CROSS   ESPORTS 
També et pot interessar:
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
ATLETISME
Els sub16 es proclamen campions catalans
FUTBOL
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa

NATACIÓ
Els equips benjamins del CN Manresa de waterpolo, A i B, han competit al Campionat de Catalunya
ATLETISME
Set presències en el podi ha estat la collita de l'Avinent en el transcurs del Campionat de Catalunya
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]