Dimecres 22 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Vicenç de Castellet recupera el mercat de segona mà i intercanvi
Aquest dissabte a la Plaça de l’Ajuntament en una jornada on es podrà participar del joc ‘Escapem dels plàstics’ i recollir els cubells per a la matèria orgànica.
Plaça de l’Ajuntament.

ST. VICENÇ / Redaccio/ Sergi Vazquez  
25/11/2021 15:23
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
Sant Vicenç de Castellet recupera el mercat de segona mà i intercanvi aquest dissabte en el marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus. Dissabte al matí la Plaça de l’Ajuntament serà l’escenari d’una activitat que arriba a la setzena edició i que l’any passat no es va poder organitzar a conseqüència de la situació de pandèmia. Durant tot el matí el públic que visiti el mercat també podrà participar del joc Escapem dels plàstics en format de escape box per a tots els públics. Cal reservar plaça amb anterioritat a l’OAC o bé a la pàgina web d’entrapolis. A més, es podran recollir els cubells per reciclar la matèria orgànica al punt informatiu de l’Ajuntament.

La Setmana Europea de la Prevenció de Residus gira al voltant de les comunitats circulars aquest any i segueix el lema Suma’t a un món amb menys residus. Divendres el consistori posarà a disposició de tots els veïns i veïnes un servei mòbil d’autoreparació de petits electrodomèstics, bicicletes i aparells informàtics. La reparatruck quedarà instal·lada al carrer Llobregat de 10 a 13 hores.

Durant tota la setmana l’alumnat de 1r d’ESO de l’INS Castellet realitza visites a la deixalleria, que compten amb el suport del Camp d’Aprenentatge del Bages i del Consorci del Bages per a la Gestió de Residus, i també participen d’un taller al bosc de ribera. En paral·lel, participen d’una activitat que consisteix en reciclar contenidors vells per habilitar-los com a punts d’alimentació de les colònies controlades de gats.

Els actes compten amb el suport de la Diputació de Barcelona i la col·laboració de l’entitat Ceps i Manduca, que prepararà la xocolatada popular per a totes les persones que participin al mercat de segona mà, a qui es demanarà que portin un got o una tassa reutilitzable.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
BAGES
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra

CARDONA
Cardona convoca el concurs per escollir el cartell de la Festa Major
SÚRIA
Campanya d'Excavacions Arqueològiques
SÚRIA
L'Arxiu Municipal rep una foto de la històrica visita del President Macià
El CN Metropole, a Las Palmas de Gran Canaria, ha estat seu del Campionat d'Espanya d'Estiu
Ambient al pati de la Casa Lluvià
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
El Tasta la Plaça consolida el seu èxit reunint prop d'un miler de persones
La Fundació “la Caixa” col·labora amb el CFP per impulsar el projecte «Metall Jove»


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]