Dimecres 03 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Joan renova les pistes de tenis
L’Ajuntament de Sant Joan de VIilatorrada ha finalitzat les obres de renovació de les pistes de tenis del municipi, situades a la Zona Esportiva. Concretament, s’ha canviat el paviment de les tres pistes de tenis, amb diferents capes de resines bituminoses, amb un acabat de color blau adequat a les pistes de tenis dels temps actuals.
Sant Joan renova les pistes de tenis. Foto: SJV

ST. JOAN / Redaccio/ Sergi Vazquez  
07/12/2021 09:53
Jordi Selga fa la donació a l'Ajuntament de Manresa d'una porta modernista d'alt valor històric
La Plana de l'Om acollirà la V Jornada per a la Prevenció dels Maltractaments a les Persones Grans
El femení del CN Manresa va tancar la temporada amb un meritori cinquè lloc
Jacob Petrus, en una jornada sobre les empreses davant la crisi climàtica
A més, s’ha dut a terme la instal·lació de tanques noves que també suposen una millora respecte a els tancaments anteriors, tant en l’aspecte estètic com funcional (connexió entre les pistes). “La renovació de les pistes de tenis no és l’única millora als equipaments esportius que ha posat en marxa l’Ajuntament”, explica el regidor d’esports Adrià Clotet.

Al Pavelló s’ha canviat la il·luminació, substituint les làmpades actuals LED, com a mesura d’estalvi energètic. S’han substituït les canonades d’aigua i les “carxofes” de les dutxes, com a mesura de seguretat. Ja ha començat la reparació de la coberta plana i la substitució de claraboies per tal d’eliminar les filtracions d’aigua a les pistes d’esquaix.

A la pista exterior coberta s’ha dut a terme la instal·lació d’una xarxa de niló antiaus per tal d’evitar la brutícia dels excrements. Resta pendent la col·locació d’unes proteccions a les columnes, la renovació del sistema de recollida i evacuació d’aigües pluvials i pintar la façana.

“Amb totes aquestes actuacions de millora, intentem donar resposta a la majoria de reclamacions que els últims anys havien expressat els clubs que utilitzen aquestes instal·lacions, afirma el regidor d’Esports, Adrià Clotet. El regidor d’Esports vol “agrair la implicació de les tècniques i tècnics dels Serveis Territorials de l’Ajuntament, sense elles totes aquestes millores no serien possibles”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PISTES DE TENIS   SANT JOAN   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós donarà a conèixer la Vall dels Horts en la caminada de descoberta del patrimoni
ST. JOAN
Setmana del medi ambient amb activitats per a tots els gustos
SÚRIA
La primera edició del Festival Festeig al Passeig Jazz Band acaba amb una matinal de concerts

SÚRIA
Súria participa en la Setmana dels Geoparcs Europeus
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós estableix un sistema de tramitació telemàtica per facilitar les comunicacions i llicències
ST. FRUITÓS
El circ i l’humor arriben a Sant Fruitós de Bages amb l’espectacle “Antipasti”
El mur del Casino l'han refet de nou
Eudald Ripollès nou jugador del Covisa Manresa
La primera edició del Festival Festeig al Passeig Jazz Band acaba amb una matinal de concerts
El Documental del Mes torna aquest dijous a la Plana de l’Om
L’equip “Teatrerus” guanya la Lliga de Debat Sènior organitzada per UManresa
Setmana del medi ambient amb activitats per a tots els gustos
Jordi Selga fa la donació a l'Ajuntament de Manresa d'una porta modernista d'alt valor històric
La Plana de l'Om acollirà la V Jornada per a la Prevenció dels Maltractaments a les Persones Grans


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]