Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’ajuntament de Fonollosa aprova el pressupost 2022 amb un creixement del 56% de les inversions
L’Ajuntament dóna llum verda a un pressupost que s’enfila fins els 4.123.543, 69 d’euros, un dels més alts de la història recent del municipi.
Ajuntament de Fonollosa.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
10/12/2021 14:02
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El capítol d’inversions de l’Ajuntament de Fonollosa creixerà un 56% de cara el 2022. Així ho recull el pressupost pel proper exercici que el consistori ha aprovat recentment. Les inversions pressupostades pugen fins a 2.305.751,85 d’euros una xifra molt superior als 308.150 del 2021. En concret suposa un increment de 1.997.601,85 d’euros. L’increment de les inversions fa que el pressupost municipal de la propera anualitat sigui de 4.123.543,69 d’euros. Esdevé així un dels més elevats de la història recent del municipi.

La regidora d’Hisenda, Elisa Carvajal, ha explicat que “aquest  notable increment” del capítol d’inversions es deu a la  construcció de la nova escola. Aquesta inversió se situa en els 2.042.000 euros i representa pràcticament la meitat  del pressupost municipal, en concret un 49,52%. El consistori aporta 113.331 euros de fons propis. per aquesta obra. La resta va a càrrec del departament d’Educació de la Generalitat que paga la construcció de la nova escola, ha detallat la regidora d’Hisenda.

La segona obra en volum econòmic és la millora del campanar de l’església de Sant Vicenç amb un cost de 153.156 euros. I la construcció d’uns lavabos a la sala polivalent de Canet de Fals amb una inversió de 71.926,50 euros. Finalment hi ha altres inversions destinades a via pública i equipaments per un import global de 38.678,97 euros.

Es mantenen les inversions socials

D’altra banda, l'ajuntament manté les dotacions en matèria social, augmentant la partida destinada al Banc d'aliments municipal i mantenint la d'atencions benèfiques i assistencials en 20.000 euros. La regidora d’Hisenda ha dit que d’aquesta manera el consistori redobla la seva aposta per donar suport a les persones amb menys recursos. I ha recordat que el 2021, aquesta partida ja es va augmentar  per atendre les necessitats que van sorgir fruit de la covid-19.

Un pressupost equilibrat

La regidora Elisa Carvajal, ha destacat que el del 2022 “és un pressupost equilibrat entre els ingressos i les despeses” dels comptes municipals. Del total de 4.123.543,29 euros, la partida que s’endú el gruix de les actuacions és obres públiques i serveis amb un 64%. Destaca el fet que les subvencions aconseguides per finançar les inversions creix un 51% passant dels 73.143,51 euros del 2021 als 2.103.500,71 pressupostats el 2022. El govern municipal també manté l’aposta per l’educació (que representa un 8% del pressupost), els serveis a les persones, la joventut, les persones grans, el turisme, l’esport, la salut pública i la transparència, entre d’altres.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FONOLLOSA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
BAGES
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal

ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
ST. FRUITÓS
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
ST. VICENÇ
Joan Anton Català, serà el ponent de la Nit de l’Impuls Empresarial de Sant Vicenç de Castellet
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]