Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

S'instal·la l'Arbre dels Desitjos a la Plana de l'Om per fomentar el comerç al Centre Històric
Es tracta d’una olivera que s’ha col·locat a la Plana de l’Om, i que un cop acabat el període nadalenc es plantarà a un espai del Centre Històric. Tothom hi podrà penjar els seus desitjos per al 2022. A més a més, els comerços del Centre Històric repartiran targetes i cordills entre la clientela.
S'instal·la l'Arbre dels Desitjos a la Plana de l'Om. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
10/12/2021 14:17
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
Per fomentar el comerç per la campanya de Nadal davant de la situació de pandèmia de la Covid-19, des de les regidories del Centre Històric i de Comerç de l’Ajuntament de Manresa,  un any més s’ha instal·lat una olivera a la Plana de l’Om.  Aquesta olivera, anomenada “Arbre dels Desitjos”, pretén impulsar el comerç de proximitat, oferint als compradors una targeta amb un cordill perquè escriguin els seus desitjos de cara a l’any vinent i penjant-los a l’arbre. Es podran compartir els desitjos de nou any durant tot el mes de desembre i fins al 6 de gener del 2022. Un cop acabada la temporada de Nadal, aquesta olivera es replantarà en un espai del Centre Històric.

La regidora de Centre Històric, Claudina Relat Goberna, ha assegurat que l’arbre dels desitjos “és un atractiu nadalenc situat en un dels principals recorreguts de vianants pel Centre Històric”. Per la seva part, la regidora de Comerç, Núria Masgrau Fontanet, ha manifestat que “aquesta proposta se suma a altres iniciatives que l’Ajuntament ha posat en marxa per dinamitzar i ambientar els carrers de la ciutat i donar suport a la restauració i al comerç local”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ARBRE DELS DESITJOS   MANRESA   NADAL 2021-22 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
FOTOGRAFIA
Cinquanta anys de Foto Art en una exposició al Casino de Manresa
LA FOTO DEL DIA
Els edificis del centre de la ciutat guanyen visibilitat

MANRESA
Manresa presenta la Fàbrica Nova com a projecte estratègic de ciutat en unes jornades europees
BÀSQUET
El BAXI Manresa visita el Hiopos Lleida, un equip en bon moment
BÀSQUET
El BAXI Manresa es veu superat pel Venècia al Nou Congost
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]