Diumenge 07 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Celebració de la Fira d'Entitats i la Fira de Nadal
La celebració de la Fira d’Entitats i la Fira de Nadal va omplir el centre urbà d’animació, jocs, activitats i botigues obertes el passat diumenge 12 de desembre, recuperant l’ambient d’aquesta celebració després de la interrupció de l’any passat a causa de la covid. En el transcurs de la diada es van lliurar els premis del 2n concurs ‘Il·luminem el Nadal!’.
Celebració de la Fira d'Entitats i la Fira de Nadal. Foto: AJS

SÚRIA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
15/12/2021 21:47
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Les activitats de la Fira d’Entitats i Fira de Nadal es van desenvolupar entre les places de Sant Joan i de la Serradora, enllaçades per una illa de vianants amb jocs, tallers i inflables gegants. Les parades de les entitats es van concentrar a la plaça de Sant Joan, on també van tenir lloc diferents actuacions. L’ús de mascareta va ser obligatori a totes les activitats.

Les entitats i grups participants van ser les següents: AFA de l’Escola Salipota, Agrupació de Pescadors Esportius, Agrupament Escolta i Guia Joan Ros, AMPA de l’Escola Municipal de Música, Associació Cultural Debats a Súria, Associació de Voluntaris, Associació El Pakitu No Puja, Càritas Parroquial, Casal de la Dona, Centre Excursionista, Club d’Escacs, Club Karate Bages, colla castellera Salats, Coral Sòrissons de l’Escola Municipal de Música, Centre d’Esports Súria, Escaldats Súria, Foment Cultural, Geganters i Grallers del Poble Vell, Projecte Pati Fedac, Rodamón Slot i Societat Coral La Llanterna. A l’entorn de la Fira també es van promoure diferents activitats solidàries.

La celebració de la Fira també va portar a Súria la Cartera Reial i l’inici de la tradicional campanya comercial de Nadal i Reis. D’altra banda, l’emissora municipal Ràdio Súria va emetre un programa especial que es va poder escoltar pels altaveus fixes del centre urbà. L’organització d’aquesta nova edició de la Fira d’Entitats i la Fira de Nadal ha anat a càrrec de l’àrea de Festes de l’Ajuntament de Súria i la Unió de Botiguers-Súria Punt Comercial.

Lliurament de premis del 2n concurs ‘Il·luminem el Nadal!’

La plaça de la Serradora va acollir el lliurament dels premis del 2n concurs ‘Il·luminem el Nadal!’, que va anar a càrrec de la regidora de Cultura, Festes i Ensenyament, Alba Santamaria.

Els deu premis d’aquesta edició van ser per a les següents persones:

1r premi: Rosa López Sola (barri de Bellavista).
2n premi: M. Jesús Rodríguez Claraco (barri de Salipota).
3r premi: Ramon Valle Montenegro (barri de Bellavista).
4t premi: José Carmona Valle (barri de Salipota).
5è premi: Cristina Peña (barri de Joncarets).
Cinc següents més votats: família Casado Òrrit (barri de Santa Maria), Daphne Garcia (barri de Salipota), Meritxell Zorrilla Triano (barri de Joncarets), Eva Soler Bellavista (centre urbà) i Mireia Perarnau (barri de Santa Maria).

El jurat del concurs estava format per membres del Consell Municipal dels Infants, amb representants de les escoles d’educació primària de la vila. Els premis consisteixen en vals de compra per als establiments adherits a Súria Punt Comercial, per un valor total de 1.250 euros.

El 2n concurs ‘Il·luminem el Nadal!’ ha estat convocat per l’Ajuntament de Súria amb l’objectiu d’animar tothom a participar en l’ambient festiu d’aquestes dates. Les composicions guardonades hauran de romandre enceses com a mínim fins al proper 6 de gener. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FIRA D'ENTITATS I FIRA DE NADAL   SÚRIA   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
BAGES
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"

ST. FRUITÓS
Pineda de Bages estrena una nova àrea d’aparells de gimnàstica per a la gent gran
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages organitza la segona edició del torneig multiesportiu
SÚRIA
L'Ajuntament amplia el calendari de visites guiades a l'edifici de la futura Biblioteca
Isdin, la protecció catalana contra el sol que arriba a mig món
Núvols amb llarga exposició
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Els vehicles autònoms: realitat o futur llunyà?


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]