Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa presenta el 36è Campi qui Jugui, que tornarà a celebrar-se a l'Anònima
Adaptat a l’actual situació de la pandèmia, se celebrarà del 27 de desembre al 4 de gener, oferint tallers, jocs i espectacles, i amb la inclusió de novetats com una zona de jocs al pati exterior i el Campi Jove, un espai per a joves de 12 a 16 anys, el dia 4 de gener.
Manresa presenta el 36è Campi qui Jugui, que tornarà a celebrar-se a l'Anònima. Foto: AJM

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
16/12/2021 15:19
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
L’Anònima de Manresa tornarà a acollir per segon any consecutiu el 36è Campi qui Jugui, el Saló de la Infància i la Joventut per excel·lència del Bages. Se celebrarà del 27 de desembre al 4 de gener, amb la voluntat d’oferir un espai lúdic variat i divers als infants i adolescents durant el període de les vacances de Nadal.

Enguany, d’acord amb la situació actual de la pandèmia, mantindrà l’aposta de l’any passat amb la celebració espectacles infantils diaris. Aquest any es recuperen alguns tallers, jocs i activitats tradicionals  que es tornaran a fer de forma presencial. Hi haurà també una zona de primera infància per a infants de 0 a 3 anys, i en aquesta edició, com a novetat, s’estrenarà una zona de jocs al pati, així com el Campi Jove, que se celebrarà el 4 de gener, un espai només per als joves de 12 a 16 anys.

Tots els detalls d’aquesta nova edició han estat presentats  per la regidora d’Infància, Joventut i Persones Grans de l’Ajuntament de Manresa, Rosa Maria Ortega Juncosa; i els representants de l’Associació Campi Qui jugui, Núria Maraver Ledesma i Lluís Thomen. També han assistit el coordinador del Campi qui Jugui, Marçal Pujol Malé, i la coordinadora municipal del programa de Joventut, Cristina Cano Fiter.

La regidora ha manifestat la satisfacció de presentar una nova edició del Campi, “un esdeveniment que s’ha celebrat al llarg dels anys de forma interrompuda i que ofereix un ambient distès, agradable, divertit i que, a més,  un component educatiu”. Ortega ha afegit que per motius de la pandèmia “torna a celebrar-se per segon any a l’Anònima, després del bon funcionament de l’any passat”. En l’apartat de novetats. la regidora ha explicat que el dia 4 de gener hi haurà una jornada especial en què l’espai estarà dedicat exclusivament als joves de 12 a 16 anys. Núria Maraver ha subratllat que el preu de l’entrada serà de 3 euros, però es podrà escollir entre l’opció d’assistir l’espectacle diari, atès que l’aforament de l’espectacle està limitat a 150 persones.

Al seu torn, Lluís Thomen ha agraït el suport de l’Ajuntament de Manresa per celebrar una nova edició del Saló de la Infància i la Joventut, tot i les dificultats derivades de la pandèmia. El representant de l’Associació Campi qui Jugui ha explicat que “enguany apostem per una programació híbrida, que combina espectacles i activitats històriques” i ha mostrat “l’esperança que els anys vinents podem recuperar el Campi de sempre”.

El Saló de la Infància serà obert de 16 a 20 h. En aquest horari, els infants trobaran jocs d’aventura, inflables, karts de pedals, jocs gegants i un laberint, entre altres activitats. Els tallers vinculats als espectacles o més genèrics, també  tindran especial protagonisme, i  es faran de 17 a 20  h. En aquest mateix horari, s’oferiran les activitats per als més petits –de 0 a 3 anys- així com les activitats de realitat virtual.

Els espectacles se celebraran cada dia a les 16 h i són els següents:

-       27 de desembre: Companyia Sgratta. “El sol i la lluna”
-       28 de desembre: La tresca i la verdesca. “Zum”
-       29 de desembre: Tèntol. “Manipulas”
-       30 de desembre: Zum Zum Teatre. “La gallina dels ous d’or”
-       31 de desembre: Cap d’any amb Coloraines Band
-       1 de gener: Cia La Pantomina. “La meitat d’en Jan o la Ventafocs que no volia menjar perdius”
-       2 de gener: Màgic Pol. “Politròpic”
-       3 de gener: Circ Pistolet. “Quan no tocàvem de peus a terra”

Campi Jove, el 4 de gener

Una de les novetats d’aquest any és el Campi Jove, que se celebrarà el 4 de gener de 2022, de 16 a 20 h, i estarà adreçat a joves i adolescents de 12 a 16 anys. Aquest dia s’han organitzat activitats, jocs i tallers de Lettering i una Masterclass DJ. Rutxo i un taller de Basket beat.  A les 7 de la tarda hi haurà l’espectacle titulat “Container”, a càrrec de Cia Emilia Gargot. Al pati també hi haurà un espai de Food Trucks, on els visitants hi podran berenar. A banda, els infants que ho desitgin podran dipositar la carta als Reis de l'Orient a la bústia que es posarà a l'entrada del Campi qui Jugui.

També a l’espai del pati es  reservarà un espai de cultura popular on cada dia hi participarà un grup de la ciutat com els Gegants, Xàldiga, els Tirallongues, entre altres. 

Preu de les entrades

El preu de les entrades és de 3 euros per als infants de 3 a 16 anys. Els adults i els infants de 0 a 3 anys no paguen. Més informació i venda d’entrades a www.campiquijugui.cat o a l’Oficina de Turisme de Manresa. Les entrades són limitades. Els diners recaptats de les entrades es donaran a tres entitats que treballen per millorar la vida dels infants que es troben en situacions complicades o de vulnerabilitat. Aquestes entitats són: Càritas, Creu Roja Manresa i Pallapupes.

Pel Campi qui Jugui d’enguany hi ha dos tipus d’entrades amb el mateix preu: Entrada genèrica a Campi qui Jugui que permet entrada al recinte i a totes les activitats de joc. I entrada genèrica més espectacle que permet l’accés al recinte i a totes les activitats de joc, com també la visualització de l’espectacle que està limitat a 150 persones cada tarda. El Campi qui jugui compta amb la gestió de Fundació i Turismes de Manresa i és organitzat per l’Associació Campi qui Jugui i l’Ajuntament de Manresa. El cartell d'enguany ha estat dissenyat per Valentí Gubianas.  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAMPI QUI JUGUI  MANRESA   NADAL 201-22 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
WATERPOLO
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada
LA FOTO DEL DIA
El cartell de l'ExpoBages

ALTRES ESPORTS
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
FUTBOL
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
ACTUALITAT
La Cambra de Manresa celebra 120 anys reivindicant talent, indústria i futur
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]