Dissabte 18 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les entrades per al cicle de concerts Sons del Camí de Manresa 2022 es posen a la venda coincidint amb el Nadal
Noa, l’Orfeó Donostiarra, Carles Cases, Ginestà, el Pol Petit, Marala, Joana Serrat i Messengers, entre els artistes convidats. Els Jardins de la Cova, el claustre del Museu i la Basílica de la Seu –tres espais ignasians de la ciutat– faran d’escenari.
Noa actuarà el 15 de juliol, a la Basílica de la Seu de Manresa.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
24/12/2021 11:26
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
El cicle de músiques amb ànima Sons del Camí, organitzat per l’Ajuntament Manresa i la Fundació Turisme i Fires de Manresa dins del projecte Manresa 2022, comença a escalfar motors per a la seva 9a edició. A partir d’avui dijous, ja es poden reservar les entrades per als diferents concerts a través de la web de Sons del Camí (www.sonsdelcami.cat), de la web de Manresa 2022 (www.manresa2022.cat) i, presencialment, a l’Oficina de Turisme de Manresa, a la plaça Major número 10 de Manresa.

L’edició d’enguany té com a cap de cartell la cantant israeliana Noa, artista de llarga trajectòria que ha passat per alguns dels millors festivals del món, ha compartit escenari amb grans estrelles de la música i és un referent en la defensa dels drets humans i de la pau. També comptarà amb la presència d’altres grups i artistes de renom, com l’Orfeó Donostiarra, rememorant el seu cèlebre concert de maig del 1948 al Teatre Kursaal amb motiu del quart centenari dels Exercicis Espirituals, o el compositor català Carles Cases, amb una creació expressa per al festival al voltant de la figura d’Ignasi de Loiola. Com a novetat, el cicle incorpora per primera vegada un concert per a públic familiar, que estarà protagonitzat per l’exitós grup El Pot Petit i que tindrà lloc als Jardins de la Cova.

Els primers artistes confirmats de la novena edició de Sons del Camí i que es podran veure en espais ignasians de Manresa, com el Claustre del Museu, els Jardins de la Cova o la Basílica de la Seu, són:

- Marala, el 7 de juliol al Claustre del Museu de Manresa. Preu anticipat: 15€ / Preu taquilla: 18€.

- Joana Serrat, el 8 de juliol al Claustre del Museu de Manresa. Preu anticipat: 15€ / Preu taquilla: 18€.

- Carles Cases, el 14 de juliol, als Jardins de la Cova de Sant Ignasi. Preu anticipat: 19€ / Preu taquilla: 22€.

- Noa, el 15 de juliol, a la Basílica de la Seu de Manresa. Preu Zona A: 22€ (anticipada) / 25€ (taquilla); Preu Zona B: 19€ (anticipada) / 22€ (taquilla).

- Messengers, el 20 de juliol, a la Basílica de la Seu de Manresa. Preu Zona A: 15€ (anticipada) / 18€ (taquilla); Preu Zona B: 12€ (anticipada) / 15€ (taquilla).

- Ginestà, el 21 de juliol, als Jardins de la Cova de Sant Ignasi. Preu anticipat: 19€ / Preu taquilla: 22€.

- El Pot Petit, el 22 de juliol, als Jardins de la Cova de Sant Ignasi. Preu anticipat: 12€ / Preu taquilla: 15€. Gratuït pels menors de 3 anys.

- Orfeón Donostiarra, el 22 de juliol a les a la Basílica de la Seu de Manresa. Preu Zona A: 22€ (anticipada) / 25€ (taquilla); Preu Zona B: 19€ (anticipada) / 22€ (taquilla).

La 9a edició del cicle serà una edició especial, ja que coincideix amb la commemoració dels 500 anys de l’arribada d’Ignasi de Loiola a Manresa pel camí que avui porta el seu nom. Manresa 2022 ha preparat més de 40 accions i 100 activitats per celebrar aquesta efemèride. Es pot accedir al programa complet d’accions a través de la pàgina web manresa2022.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SONS DEL CAMÍ   MANRESA  
També et pot interessar:
FUTBOL
Tres partits per finalitzar la lliga i Covisa Manresa es troba amb una immillorable situació
BÀSQUET
El BAXI Manresa vol seguir la bona dinàmica a Bilbao
WATERPOLO
El CN Manresa Fibracat es va imposar al combinat de clubs gironí

FUTBOL
Derrota massa abultada del Covisa Manresa al Pujolet
WATERPOLO
El CN Manresa cau davant el CN Metropole
BÀSQUET
El BAXI Manresa s'emporta un derbi vibrant amb el Joventut
Treballant per tenir un carrer Guimerà apte per als vianants
La biblioteca de Solsona convida a una Revetlla de Sant Jordi per a tots els públics
El president del Consell Comarcal del Bages visita el menjador escolar de l’Escola Monsenyor Gibert
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
El BAXI Manresa vol seguir la bona dinàmica a Bilbao


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]