Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Assessorament a famílies amb problemes ecònomics per pagar els subministrament bàsics
La Federació d’Associacions de Veïns de Manresa posa en marxa un servei d’assessorament dirigit a famílies amb problemes amb els subministraments energètics en un moment en que l’augment del preu de la llum sembla no tenir aturador i en una època de l’any on les famílies pateixes més les conseqüències del fred a les llars amb el conseqüent augment de la despesa familiar. També davant del augment del número de persones ateses per serveis socials a Manresa.
L’atenció es fa de dilluns a divendres al local de l’entitat, a la Font dels Capellans.

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
25/12/2021 11:38
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
Amb aquest servei es vol informar a les famílies que tenen problemes per fer-se càrrec de les despeses de llum, aigua i gas i així puguin tramitar tota la documentació, puguin gestionar l’informe de pobresa energètica i exclusió residencial (informe 24/2015) per garantir que ningú es quedi sense aquests serveis bàsics.

L’atenció, que ja funciona, es fa de dilluns a divendres, de 10h a 13h, al local de l’entitat (Font dels Capellans, bloc 13) i va a càrrec de col·laboradors de l’entitat que tenen experiència com a membres del col·lectiu d’afectats de pobresa energètica.




 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FAMÍLIES AMB PROBLEMES ECÒNOMICS   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]