Dissabte 21 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Ajornats els partits contra l'Hapoel de Jerusalem, l'Obradoiro i el Morabanc Andorra
Els brots de covid detectats tant al Baxi Manresa com als altres equips obliguen a ajornar partits, a l'espera de noves dates i horaris.
A l'espera de l'evolució dels casos de Covid-19 en les plantilles afectades, es concretaran les noves dates respecte als partits ajornats.

Redacció/ Sergi Vázquez  
28/12/2021 12:24
El Cicle Novíssims del COAC porta a Manresa dues jornades sobre arquitectura emergent
Es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
Solsona reforça les mesures de seguretat al Mirasol i la zona esportiva
Un estudi alerta de la necessitat de formar els fisioterapeutes
A causa del brot de Covid-19 que estem patint diversos equips ACB, s'han hagut de suspendre partits i canviar dates. Respecte al BAXI, segueix amb la mateixa situació Covid que l'anunciada als darrers dies. És definitiu que se suspèn el partit contra l'Hapoel de Jerusalem i el del dijous contra l'Obradoiro. També, se suspèn el partit contra el Morabanc Andorra, a causa dels positius a la plantilla andorrana. Per tant, el següent partit del Baxi serà el quin, anteriorment, ja es va haver d'ajornar contra el Barça. El partit es jugarà dimarts 4 de gener a les 19:00 h.

Els casos positius a la plantilla del Baxi Manresa, han obligat a ajornar el partit que s'havia de disputar demà al Nou Congost, el Baxi Manresa – Hapoel de Jersualem, corresponent a la sisena i última jornada de la fase grups de la Basketball Champions League. També, el d'aquest dijous, a les 20:00 h al Nou Congost, contra l'Obradoiro corresponent a la quinzena jornada de l'ACB. 

El partit contra el Morabanc Andorra que s'havia de jugar diumenge 2 de gener a les 12:30 h, corresponent a la setzena jornada de la Liga Endesa, queda ajornat davant la situació de casos positius que afecten la plantilla andorrana.  El partit, contra el Barça, corresponent a la catorzena jornada es va haver d'ajornar a causa del brot de Covid-19 del conjunt manresà i es jugarà dimarts 4 de gener a les 19:00 h.  A l'espera de l'evolució dels casos de Covid-19 en les plantilles afectades, es concretaran les noves dates respecte als partits ajornats. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
Pierre Oriola renova amb el BAXI Manresa fins el 2028
BÀSQUET
El BAXI Manresa rep un dels equips més en forma, l'UCAM Murcia
ATLETISME
Les formacions sub16 de l'Avinent es llueixen en el català de clubs

ATLETISME
Adrià Caso, 7è en l'estatal sub18
WATERPOLO
El CN Manresa cau a Madrid contra el Concepción
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa líder provisional de Tercera
Exposició del Pallasso Marcel Gros
La campanya d'autoritzacions per encendre foc al bosc ja està en marxa
El Cicle Novíssims del COAC porta a Manresa dues jornades sobre arquitectura emergent
Es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
Solsona reforça les mesures de seguretat al Mirasol i la zona esportiva
Quins animals es perden més?
Hivern 2025-2026: molt plujós i càlid en el conjunt del país
Un estudi alerta de la necessitat de formar els fisioterapeutes



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]