Dimarts 04 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Santpedor recupera la Cavalcada de Reis amb canvis en el recorregut i seguici reduït
Santpedor recuperarà la Cavalcada de Reis després que l’any passat s’hagués de fer de forma estàtica. L’Ajuntament i la Comissió de Reis han fet canvis en el recorregut per evitar les aglomeracions al màxim possible i s’ha reduït el seguici, que comptarà amb les carrosses dels Reis però no hi haurà seguici a peu.
El seguici comptarà amb les carrosses dels Reis però no hi haurà seguici a peu.

SANTPEDOR / Redacció/ Sergi Vázquez  
29/12/2021 11:02
Es desactiva l'alerta del Pla INFOCAT per la millora del perill d'incendis
La Unitat d’Addiccions Comportamentals d'Althaia compleix 20 anys
Baixa la sinistralitat a la xarxa viària catalana
El Miracle s'omple d'economia solidària rural
Els Reis Melcior, Gaspar i Baltasar arribaran el 5 de gener a les 18.30h a la plaça de l’Església, on rebran les claus del poble a mans de l’Alcalde, Xavier Codina. Seguidament iniciaran el recorregut, que passarà pels carrers Ample, Doctor Vila, Vell, Monjo, Pons Grau, Privilegis i Roger de Flor fins arribar a Cal Llovet, on es farà el lliurament dels regals. Enguany, l’entrada a la sala serà limitada i exclusiva per les persones que hagin recollit el tiquet el dia abans a la tarda a Cal Llovet mateix. D’aquesta manera, es pretén evitar aglomeracions dins el recinte.

El regidor de Cultura, Agustí Comas, explica que “aquest any es permeten les cavalcades però la situació sanitària ens fa ser prudents. Amb l’objectiu d’evitar al màxim les aglomeracions, s’ha canviat el punt d’inici i el recorregut, s’han reduït els punts de parada i s’ha limitat l’entrada a Cal Llovet”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAVALCADA DE REIS   SANTPEDOR   NADAL 2021-22 
També et pot interessar:
MANRESA
Tall de trànsit en un tram de la carretera de Santpedor, entre el carrer Valentí Almirall i la plaça de la Creu
ACTUALITAT
Una vintena de veïns participen en la primera Taula Veïnal de la Carretera de Santpedor
LES PROPOSTES D'OCI
Festes de Sant Pere de la Carretera de Santpedor de Manresa

ACTUALITAT
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa el “Racó TikTok”
LA FOTO DEL DIA
Un camp de blat a Santpedor
BAGES
Castellbell i el Vilar busca fotos antigues de la nit del 5 de gener
Augmenta la probabilitat de fortes pluges que poden anar acompanyades de tempesta i pedra
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
Baixa la sinistralitat a la xarxa viària catalana
Els Festivals Alta Segarra tanquen la novena edició amb prop de 600 espectadors
Oberta la convocatòria dels ajuts de menjador per a la llar d'infants i pels escolars
Es desactiva l'alerta del Pla INFOCAT per la millora del perill d'incendis
La Unitat d’Addiccions Comportamentals d'Althaia compleix 20 anys
El Miracle s'omple d'economia solidària rural


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]