Dimarts 17 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Pere Aragonès, visita les instal·lacions mineres de Súria
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, acompanyat de la consellera de Presidència, Laura Vilagrà, ha visitat les instal·lacions mineres de Súria i s'han reunit amb el comitè d'empresa d'ICL Iberia i també amb els delegats sindicals.
Trobada amb ERC. Foto: ERC

POLÍTICA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
07/01/2022 14:33
Manresa acollirà una fira de literatura infantil i juvenil per promoure la lectura en català
Sant Joan inicia el porta a porta
Carnestoltes amb una rua molt lluïda i participada
L'Ajuntament homenatja l'àvia centenària Lluïsa Massana
Aragonès va destacar que està seguint la mineria del Bages de la mà del mateix Govern, i en aquest sentit n'ha posat en relleu tant les "bones perspectives de futur", com el fet que aquest avanci cap a una activitat el màxim de sostenible. La visita del President a la mina de Cabanasses va comptar també amb l'acompanyament de la delegada del govern a la Catalunya Central, Rosa Vestit; l'alcalde de Súria, Albert Coberó; i el president del Consell Comarcal del Bages, Eloi Hernàndez.

Finalitzada la trobada, Aragonès es va desplaçar fins a l'Ajuntament de Súria i va signar el llibre d'honor. Més tard, acabada la visita institucional, es va reunir amb la secció local d'ERC a Súria i amb els regidors i regidores del Grup Municipal: Marta Viladés, portaveu d'ERC Súria a l'Ajuntament; Jordi Sala, regidor; Mireia Simón, regidora sortint; i Dani Barrera, que ocuparà el càrrec de regidor aquest gener en substitució de Simón. La visita del president de la Generalitat a Súria va finalitzar amb una reunió d'alcaldes i alcaldesses del partit republicà al Bages on s'han tractat diversos temes que preocupen a la comarca bagenca com els problemes d'habitatge, la reindustrialització o la gratuïtat de la C-16, entre altres.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PERE ARAGONÈS   MINES   ERC 
També et pot interessar:
POLÍTICA
ERC Santpedor reclama a Jordi Soteras que renunciï a l’acta de regidor
POLÍTICA
ERC lamenta la pèrdua de la nostra companya Marissa Terra, portaveu a Sant Feliu Sasserra
POLÍTICA
PP i PSOE tomben la proposta d’ERC per retornar als ajuntaments l’autonomia local

POLÍTICA
ERC Sant Vicenç vota en contra d’unes ordenances fiscals que tornen a pujar
POLÍTICA
ERC Santpedor expressa la seva sorpresa per la sortida de Junts
POLÍTICA
Salvador Busquets i Mariona Homs lideraran la nova executiva d’ERC al Bages
Collbaix és un cim modest
Sant Joan inicia el porta a porta
Manresa acollirà una fira de literatura infantil i juvenil per promoure la lectura en català
Carnestoltes amb una rua molt lluïda i participada
L'Ajuntament homenatja l'àvia centenària Lluïsa Massana
La Festa de l’Arròs reparteix 3.500 racions i aplega 35 colles cuinant
Jornada del VIVER a Sant Joan de Vilatorrada
El Grup Escènic del Poble Nou representarà al Kursaal ‘La importància de ser Frank


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]