Dimecres 18 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

‘La nit dels genis’ torna aquest dissabte per desè any consecutiu a Manresa
Es tracta de la desena edició del Festival Internacional de Màgia i que aplegarà mags provinents de Rússia, Turquia, Itàlia, Eslovènia, Venezuela i Espanya.
‘La nit dels genis’ torna aquest dissabte per desè any consecutiu a Manresa. Foto: Kursaal

Redacció/ Jordi Preñanosa  
14/01/2022 21:07
Afectacions a la mobilitat per la celebració dels actes centrals de la Festa de la Llum
Obertes les inscripcions de la 4a Diada Esportiva Universitària de Manresa
Sant Fruitós adjudica dues parcel·les al polígon industrial d’El Grau
El BAXI Manresa renova Álex Reyes fins el 2028
La sala gran del Teatre Kursaal es convertirà aquest dissabte, 15 de gener a les 20h, en l’escenari de la desena edició de ‘La nit dels genis’, el Festival Internacional de Màgia que per desè any consecutiu reunirà a mags reconeguts internacionalment que des d’avui i fins dilluns participen en una trobada de mags al Pont de Cabrianes.

Aquest any, malgrat les dificultats de la COVID-19 que han provocat algunes absències de mags de fora d’Espanya, prendran part a la trobada una vintena de mags, una bona part dels quals actuaran dissabte al Teatre Kursaal: Vadim Savenkov, Dimitry Chirikov, Vadim Gordeev i Elena Gordeeva i Daniel Sankin (Rússia), Kenris Murat (Turquia), Alessio Masci (Itàlia), Adrian Soler (Venezuela), Hannu Juntunen (Finlàndia), Zlatko Brlic (Eslovènia) i Peio Rivas, Javier Aguirre, Álvaro Cortés, Pau Borrell, Ramon Flórez, Dídac Hospital, Xavier Tapias i May Closa (Espanya).

La gala va sorgir arran de la trobada de treball que des de fa 12 anys organitzen una vintena de mags a Sallent, en què mostren els uns als altres de manera oberta els seus números. Aquesta serà la novena vegada que els participants tindran l’oportunitat de mostrar aquest treball en públic en aquest Festival Internacional que enguany acollirà el Teatre Kursaal i que en algunes edicions s’ha fet al Teatre Conservatori. Una gala que ens mostrarà una màgia d’escena visual, poètica i actual.

Les entrades que tenen un preu de 15 euros, (12€ amb carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25), es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet a www.kursaal.cat. Durant l’espectacle s’aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció de l’aforament del 70% i l’ús de mascareta durant tota la funció.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NIT DELS GENIS   KURSAAL   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
El Grup Escènic del Poble Nou representarà al Kursaal ‘La importància de ser Frank
CULTURA
El Kursaal acull dimarts i dimecres la segona edició de l’espectacle, ‘Jan i Júlia i la Misteriosa Llum’
CULTURA
El saxofonista Llibert Fortuny, acompanyat per una Big Band, oferirà al Kursaal un concert

CULTURA
El Cicle Platea Jove torna aquest divendres al Teatre Conservatori
CULTURA
Imagina’t portarà aquest dissabte al teatre Conservatori un espectacle de titelles
CULTURA
La comèdia ‘Ai! La misèria ens farà feliços’ farà parada aquest cap de setmana al Kursaal
La natura es desperta de nou
El Casino de Calaf acull el concert i ball amb La Principal de la Bisbal
Prop de 900 infants de primària de la comarca aprenen a reciclar aquest curs
Althaia, guardonada en l’acte de cloenda del 50è aniversari de La Unió
El CN Manresa va participar al Circuit Català de Trofeus
Obertes les inscripcions de la 4a Diada Esportiva Universitària de Manresa
Afectacions a la mobilitat per la celebració dels actes centrals de la Festa de la Llum
Sant Fruitós adjudica dues parcel·les al polígon industrial d’El Grau


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]