Divendres 20 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa venç i convenç davant el Gran Canaria
Els manresans van realitzar un gran joc en equip i no van donar opcions als canaris. Moneke, Valtonen, Bako i Maye, líders en atac amb 14 punts.
Elias Valtonen esmaixant la cistella del Gran Canaria.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
17/01/2022 22:02
Crònica del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del dia 19 de febrer de 2026
El Museu del Barroc celebra el segon aniversari amb música, dansa i una jornada de portes obertes
Sant Vicenç de Castellet estrenarà la Ruta dels Gronxadors
El Parlament aprova la resolució de la CUP per reforçar el servei de Monbus
El BAXI Manresa va iniciar la segona volta de la millor manera possible, guanyant el Gran Canaria (91-72) i fent gaudir de valent a la seva afició. El joc col·lectiu dels locals ha estat massa per un conjunt visitant que s'ha desinflat en l'últim quart. Els primers compassos del duel van tenir igualtat i intercanvi de lideratges en el marcador, abans que els illencs clavessin un parcial de 0-9 que els va fer acabar el primer quart vuit punts per davant (16-24), amb dos tirs lliures anotats per Ilimane Diop al darrer segon del mateix.

En el segon període, els vermells van sortir molt millor que el seu rival i van clavar un contundent parcial de 16-0 que els van situar vuit punts per sobre (34-26). Tot seguit, els canaris van reaccionar i van arribar a la mitja part amb només dos punts de desavantatge (38-36).

Tornant dels vestidors, els bagencs van mantenir en tot moment l'avantatge en l'electrònic, però no van poder obrir una diferència important. Al final del tercer quart els locals guanyaven per cinc punts (60-55), i per tant tot estava per decidir. En els deu darrers minuts, el BAXI Manresa va prémer l'accelerador i va aconseguir un 15-5 d'inici. Els locals van mantenir el coixí de 15 punts fins al final amb un gran joc coral i accions de les que fan afició.  Això no s'atura. El proper dimecres els de Pedro Martínez buscaran donar un pas importantíssim per ser a la Copa del Rei de Granada, novament al Nou Congost enfront el Monbus Obradoiro a partir de les 21:30.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
NATACIÓ
El futur de la Natació Artística es cita a Manresa
ATLETISME
Sancho Ayala, bronze estatal màster en 10k ruta
NATACIÓ
Joan Perramon (CN Manresa) Campió amb la selecció catalana

BÀSQUET
El BAXI Manresa renova Álex Reyes fins el 2028
NATACIÓ
El CN Manresa va participar al Circuit Català de Trofeus
RUGBI
Derrota competitiva del sènior femení i jornada intensa de formació
Per molts anys, Kursaal!
Crònica del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del dia 19 de febrer de 2026
El Museu del Barroc celebra el segon aniversari amb música, dansa i una jornada de portes obertes
Els Comuns han arribat a un acord amb el Govern de la Generalitat per als pressupostos de 2026
Sant Vicenç de Castellet estrenarà la Ruta dels Gronxadors
El Parlament aprova la resolució de la CUP per reforçar el servei de Monbus
Els guardonats amb el Premi Séquia 2026 reivindiquen l'educació i el lleure educatiu
La Festa del Pellofa omplirà Calaf de gresca amb rues, música i més de 1.000 € en premis


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]