‘La Filla Del Mar’ explica una història d’una vigència absoluta que parla de la discriminació i la resistència de la societat a incorporar la diferència i que permet qüestionar-nos el paper dels instints en el comportament humà. Una de les peces més memorables de la literatura dramàtica catalana que arriba ara al Kursaal en format de musical de la mà de La Barni Teatre.
L’Àgata, rescatada del mar quan era nena, ha crescut en un poblet de costa, rebutjada per tothom a causa del seu origen desconegut. Amb la innocència d’algú que només pensa en l’horitzó, la pesca i la seva germana Mariona, l’arribada al poble de Pere Màrtir farà que l’Àgata es vegi involucrada en un triangle amorós que la portarà a viure un amor instintiu i boig, amb conseqüències tràgiques.
Un muntatge dirigit per Marc Vilavella, direcció musical i lletres de Marc Sambola i text i lletres de Jaume Viñas. L’obra està interpretada per Xavi Casan, Mariona Castillo, Candela Díaz, Gracia Fernández, Irene Jódar, Albert Mora, Arnau Puig, Marc Sambola, Clara Solé i Toni Viñals.
L’espectacle, que inicialment s’havia de veure a Manresa el passat 9 de gener, es va haver de posposar perquè un dels membres de la companyia va haver de fer quarantena. El muntatge arriba ara al Kursaal abans de fer temporada al Teatre Condal de Barcelona. Les entrades per veure ’La Filla Del Mar’ tenen un preu de 26 euros (22€ per majors de 65 anys i amb el carnet del Galliner o menors de 30 anys 15€) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet a
www.kursaal.cat. Durant l’espectacle s’aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció de l’aforament del 70% i l’ús de mascareta durant tota la funció.