Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Covisa Manresa es presenta a una de les pistes mes difícils de la categoria
Campionat Nacional lliga 2a divisió B, dissabte 22 de gener 18, 00 hores , Pavelló Bellvitge Sergio. Manzano
Covisa Manresa es presenta a una de les pistes mes difícils de la categoria.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
21/01/2022 11:04
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
Amb quasi dos mesos d´inactivitat sobre els parquets, Covisa Manresa es presenta a una de les pistes mes difícils de la categoria com ho es la de l´Hospitalet Bellsport. I ho farà després de l´aturada de Nadal  la que es va ajuntar amb la suspensió dels partits davant Mataró i Picassent, ambdós pendents de celebrar al Pujolet. Això ha estat un mes i tres setmanes sense competir per que caldrà veure demà a la tarda la resposta amb el retorn dels homes de Pau Machado a la competició  que porten entrenant continuadament des de fa dies.

L’Ultim partit a casa va ser el dia 11 de desembre davant Pou Escorial i a fora a Ripollet amb derrota per 6 gols a 4 el dia 18 del mateix mes. Amb aquesta inactivitat doncs, visita l´equip manresà als del Bellsport , partit que a la primera volta va acabar amb victòria manresana per 5 gols a 2.

A la classificació, Hospitalet es sisè amb tots els partits jugats i 27 punts mentre Covisa amb dos partits menys es vuitè amb 23. Al pavelló Sergio Manzano els de Antonio Mesa han jugat 7 partits amb tres victòries amb l´equip alacantí de Cocentaina del CD Contestano Ye Faki , Pou Escorial de Sabadell i Sala 5 Martorell. Compta amb un empat davant Cerdanyola i tres derrotes amb Industrias B, Barceloneta i Mataró. En quant a l´equip manresà les baixes de Kalet, Josan i Santa i la convocatòria del juvenil Aleix Pérez es l´actualitat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA FS   ESPORTS   FUTBOL 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
FUTBOL
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
LA FOTO DEL DIA
El primer equip del CE Manresa amb la copa

FUTBOL
Xavi Santaella dirigirà el primer equip del Covisa Manresa
ESPORTS
El Covisa Manresa despedeix la temporada 25/26 amb una derrota
FUTBOL
Derrota insignificant del Centre d'Esports Manresa
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]