Diumenge 05 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Bages porta els seus atractius turístics a Fitur
El Geoparc de la Catalunya Central i la Ruta del Vi de la DO Pla de Bages han estat els dos elements protagonistes de la proposta que la comarca del Bages ha presentat a la fira.
Foto grup geoparcs. Foto: Bages Turisme

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
28/01/2022 16:20
La Festa Intercultural omple la plaça Sant Domènec de Manresa tot i la calor
El Lab 0_6 UManresa commemora una dècada d'impacte en l'educació científica infantil
La consellera de Cultura visita Sant Fruitós de Bages
El Consell Comarcal exigeix la recuperació dels trens de Manresa i Barcelona
La comarca del Bages ha tingut presència a la fira internacional de turisme Fitur, que s’ha celebrat aquesta setmana a Madrid, a través de dos dels seus principals atractius turístics. D’una banda, dimecres el Geoparc de la Catalunya Central va prendre part de la presentació conjunta que van fer tots els geoparcs de l’estat a l’estand del govern d’Aragó. La trobada va servir per donar a conèixer la nova web www.geoparques.es, i les accions de màrqueting on line que es faran aquest any.

La web s’ha fet en castellà, català, euskera, gallec i anglès i, a més d’explicar què són els geoparcs i com funciona la xarxa, compta amb un apartat propi per a cada geoparc. En el cas del Geoparc de la Catalunya Central, l’espai permet accedir a informació essencial com mapes i fullets turístics, visualitzar el vídeo promocional del Geoparc i veure fotografies dels elements geològics més destacats del territori. En representació del Geoparc de la Catalunya Central van assistir-hi el seu director científic, Ferran Climent, i el president, Agustí Comas, que va destacar “la bona acollida que ha tingut la presentació”.

Dijous va ser el torn de l’enoturisme amb la presentació a l’estand de Catalunya del projecte Rutes del vi de Barcelona, impulsat per la Diputació de Barcelona. El projecte compta amb la col·laboració de les DO d’Alella, Pla de Bages i Penedès i la participació d’una quarantena de cellers d’aquestes DO. L’objectiu és posicionar la Destinació Barcelona com una destinació enoturística i atreure nous públics a la ciutat  i a la resta de la província. La presentació va estar apadrinada per la sommelier i influencer del món del vi Meritxell Falgueras i hi van assistir agències especialitzades en viatges premium i d’enoturisme. En el marc de la fira Fitur també es va presentar el projecte Camins de la Séquia, que impulsa el Parc de la Séquia i que compta amb el suport de Bages Turisme.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAGES TURISME   FITUR 
També et pot interessar:
BAGES
El Bages impulsa el turisme accessible amb una sortida adaptada a les tines de la Vall del Flequer
BAGES
Bages Turisme organitza un famtrip
MANRESA
Manresa aconsegueix a Fitur el compromís per situar el Camí Ignasià com a destinació turística

LA FOTO DEL DIA
El Poble Vell de Súria conserva tot l’encant medieval
MANRESA
Manresa presentarà a Fitur Madrid les novetats del Camí Ignasià com a destí turístic
LA FOTO DEL DIA
Després de les festes de Nadal, tornem a les coses senzilles
Parlem negocia amb els creditors una proposta per a la seva situació financera
La biblioteca del Casino un refugi climàtic
La Festa Intercultural omple la plaça Sant Domènec de Manresa tot i la calor
Pla d'atenció a les persones afectades de malaltia de Parkinson i parkinsonismes atípics
El Lab 0_6 UManresa commemora una dècada d'impacte en l'educació científica infantil
La consellera de Cultura visita Sant Fruitós de Bages
El Consell Comarcal exigeix la recuperació dels trens de Manresa i Barcelona
Onada de calor prèmium


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]