Divendres 23 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CEDEM ofereix nous cursos de formació per al mes de març
Totes les propostes són gratuïtes i estan adreçades a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació.
El CEDEM ofereix nous cursos de formació per al mes de març.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
23/02/2022 14:29
El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
Recursos per iniciar i mantenir la lactància
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"
.El Centre de Desenvolupament Empresarial de l'Ajuntament de Manresa (CEDEM) ofereix durant aquest mes de març diversos cursos adreçats a persones emprenedores i empreses amb l'objectiu de millorar la seva formació i ampliar els recursos per poder consolidar la seva idea de negoci o fer créixer la seva empresa. La major part de les formacions recuperen el seu caràcter presencial. Els cursos són gratuïts, les places són limitades i requereixen inscripció prèvia.

Cursos programats

Optimitza el teu perfil d'Instagram - Dijous 3 de març de 10 h a 13 h. (On-line). La pandèmia de la Covid-19 ha provocat que molta gent s'hagi refugiat a les xarxes socials i Instagram és una de les més atractives en imatges, que acompanyades de textos potents, són de gran ajuda per a crear vincles emocionals dels usuaris amb les empreses. 

Estoig bàsic de comunicació per a donar a conèixer el teu negoci - Dijous 10 de març de 9.30 h a 14.30 h. (Presencial). Es dur a terme un exercici pràctic per a treballar la identitat corporativa del negoci adaptant-lo a les característiques de cada participant.  Canva aplicat a les Xarxes Socials - Dijous 17 de març de 9 h a 14 h. (Presencial). Curs adreçat a conèixer Canva,  una eina dissenyada per a aquells professionals que no són dissenyadors i necessiten crear, de manera fàcil, ràpida i gratuïta, recursos visuals en línia. 

Aprèn les finances bàsiques per a emprendre amb èxit - Dimarts 22 de març i dijous 24 de març de 9 h a 13 h. (Presencial). Formació teòrico-pràctica, amb mostres, exemples i exercicis on es veuran les arts més importants que ha de tenir en consideració qualsevol persona emprenedora per a poder tenir sota control les feines, el cash-flow, l'apalancament i ser capaç de tenir arguments bàsics sobre la gestió empresarial. 

12 receptes per a gestionar amb èxit les finances de l'empresa Dimecres 30 de març i dijous 31 de març de 9 h a 13 h. (Presencial). Exposició de les 12 receptes en presentació Power Point. S'utilitzen exemples basats en casos reals gestionats i d'acord amb el perfil de les persones participants del taller i s'aplica una participació activa amb preguntes per assimilar cada recepta a la tipologia d'empresa participant. Durant aquest mes també hi ha formació específica per a emprenedors: Comença a emprendre, El pla d'empresa on-line, Avalua la teva idea de negoci i Finançament per a  persones emprenedores .



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CEDEM   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
MANRESA
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
NATACIÓ
L'elit de la natació estatal es cita diumenge a Manresa

LA FOTO DEL DIA
Mirant amunt, entre edificis
ESPORTS
Afectacions al trànsit per la Cursa Urbana d'aquest diumenge
MANRESA
La poeta i escriptora Eva Baltasar, convidada al Pessics de Lletra
Mirant amunt, entre edificis
L'elit de la natació estatal es cita diumenge a Manresa
El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
Recursos per iniciar i mantenir la lactància
El Consell Comarcal, els agents del territori i els 30 ajuntaments formalitzen un pacte
L'Hospital de Berga amplia el servei PADES per garantir l'atenció domiciliària
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]