A partir del 24 de març el certamen presentarà a través de la pàgina web
firaestudiant.cat l’oferta formativa dels estudis que es cursen al Bages, Moianès, Berguedà i Solsonès. Totes les persones que visitin la pàgina web podran consultar itineraris formatius, l’oferta formativa i també tota la informació dels centres educatius i universitats d’aquestes comarques a través de les jornades de portes obertes virtuals. El conseller de l’Àrea de Joventut del Consell Comarcal del Bages, Enric Forcada i Valiente, explica que “la Fira de l’Estudiant manté la voluntat de donar suport i orientar l’alumnat en el moment de definir el seu itinerari formatiu i ocupacional”.
Xerrades adreçades a les famíliesUn dels reclams de la fira seran les xerrades informatives gratuïtes adreçades a les famílies en què es plantejaran aspectes com la mobilitat internacional (31 de març), les beques disponibles a l’educació postobligatòria (31 de març), les claus per fer un bon acompanyament a la salut emocional dels joves (7 d’abril) i s’explicaran les eines i consells per tal que pares i mares orientin els joves als estudis (23 de març).
Suport institucionalEl certament està impulsat pel Consell Comarcal del Bages i l’Ajuntament de Manresa, amb la col·laboració del departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Lacetània, el Consell Comarcal del Berguedà, el Consell Comarcal del Moianès, l’Ajuntament de Solsona, el Consell Comarcal del Solsonès i el Consell Comarcal del Moianès.
Podeu consultar totes les activitats de la fira en aquest
enllaç.