Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Carles Cases Strings Band Trio, en concert aquest diumenge a la Plana de l’Om
El concert tindrà lloc a les 12 del migdia.
Carles Cases Strings Band Trio, en concert aquest diumenge a la Plana de l’Om.

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
11/03/2022 11:25
Comencen les obres per construir el nou accés sud de la C-55 a Sant Vicenç
Treballs de construcció de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el Passeig del Riu
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol
Solsona eleva a 20.000 euros anuals l’aportació directa al Carnaval
L’auditori de l’Espai Plana de l’Om acollirà aquest diumenge,13 de març a les 12 h del migdia, un concert de Carles Cases Strings Band en format trio, en què el compositor i pianista sallentí estarà acompanyat per Alberto Reguera al violí i Sveta Trushka al violoncel. En aquest concert es podran escoltar peces de la dilatada carrera musical cinematogràfica de Carles Cases; a més a més d’algunes de les seves noves composicions. Carles Cases està actualment immers en la composició i gravació de les seves pròpies produccions, compaginant-ho amb la realització de concerts de les seves obres, ja sigui en format piano solo, duet, trio o orquestra. A finals de 2021 va editar ‘Minimal’, la seva primera obra minimalista, que es va podeu escoltar al Kursaal l’1 de novembre passat.

A la dècada dels 80 va estar dedicat exclusivament a la direcció musical del cantautor Lluís Llach, tant a les gravacions dels discos com a les actuacions en directe, realitzant fins a 800 concerts. L’Acadèmia Charles Cross (París) li va atorgar el primer premi al millor àlbum per ‘T’estimo’ de Lluís Llach. Vint-i-cinc anys dedicat a la composició i realització de bandes sonores per a cinema, tant europeu com americà. Va ser compositor habitual de pel·lícules de directors com Gonzalo Suárez, Ventura Pons, Jaume Balagueró, Eduardo Rossoff, Jaime Chávarri o Stuart Gordon.

Alberto Reguera és professor de violí per oposició del Conservatori Municipal de Música de Barcelona. Obté el títol superior de violí al Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona, sent becat en tots els seus cursos, sota la tutela del mestre Gonçal Comellas. Desenvolupa una intensa activitat concertística en l'àmbit de la música de cambra, així com eventuals col·laboracions com a solista amb orquestra, tocant en diversos auditoris del territori nacional, Alemanya o Itàlia. Així mateix, destaca la seva assídua col·laboració amb el músic i compositor Carles Cases, amb el qual ha participat com a violí solista en l'enregistrament dels seus darrers treballs i amb el que toca assíduament en directe.

Sveta Trushka és professora de l’Acadèmia Internacional de Música de Barcelona. Llicenciada en violoncel pel Conservatori Superior de Música de Kazan (Rússia), ha desenvolupat una brillant activitat concertista arreu d’Europa. Va guanyar diferents premis nacionals i internacionals de gran prestigi. Als anys 90 va realitzar un Màster al Trinity College of Music i va formalitzar els seus estudis a l’Escola Superior de Música Reina Sofia de Madrid. Ha actuat com a solista amb formacions tan rellevants com l’Orquestra Filharmònica de Kazán, l’Orquestra de la Societat de Concerts de Barcelona, l’Orquestra del Festival de Bromley, l’Orquestra Simfònica del Vallès, la Barcelona Simfonieta o l’ Orquestra Filharmònica Estatal de Rivne. Acompanya habitualment Carles Cases als seus concerts. Les entrades tenen preu únic de 10 € i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet a www.kursaal.cat. Durant l’espectacle s’aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb l’ús de mascareta durant tota la funció.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
TEATRE
Teatre Accessible arrenca una nova temporada a Catalunya
LA FOTO DEL DIA
Cartells de la Fira Mediterrània als fanals
MÚSICA
La cantant i trompetista Alba Careta presentarà aquest dissabte al teatre Conservatori el quart àlbum

CULTURA
Ramon Madaula porta aquest diumenge al teatre Conservatori ‘Loop’
LA FOTO DEL DIA
Tot comprant entrades per espectacles del Kursaal
CULTURA
La programació familiar d’Imagina’t portarà a la Sala Petita del Kursaal l’espectacle ‘Nallar’
La Fàbrica Nova, protagonista de la 10a Fira dels Playmòbils de Manresa
La Síndica de Greuges visita Súria en la seva primera estada oficial a la vila
Comencen les obres per construir el nou accés sud de la C-55 a Sant Vicenç
Finalitzen les obres de millora de la via pública al barri de la Rosaleda
Ajuts del Pla de Barris per mobilitzar 9,5 milions d'euros en la rehabilitació d'habitatges
Sant Fruitós de Bages l’humor irònic de Quim Vila i Fermí Fernández
Treballs de construcció de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el Passeig del Riu
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]