Diumenge 20 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Dos convenis amb el Bàsquet Manresa per a la promoció de la imatge de la ciutat
Amb el Bàsquet Manresa, el nom de la ciutat viatja per tot l’Estat espanyol i també per Europa. Les dues subvencions sumen un total de 370.000 euros.
Dos convenis amb el Bàsquet Manresa per a la promoció de la imatge de la ciutat. Foto: AJM

Redaccio/ Sergi Vazquez  
29/03/2022 14:46
Manresa celebra l'acte central de la Setmana Europea de la Mobilitat
Els alcaldes de Sant Fruitós i de Sant Vicenç preocupats per la inseguretat a Manresa
El Passeig Pere III va acollir la Fira d'Artistes i Artesans
Els casals infantils del CAE i la Xarranca tanquen l'estiu
L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i el president del Bàsquet Manresa SAE, Josep Sáez Mateos, han signat un conveni de col·laboració per a la promoció de la imatge de la ciutat, que amb l’equip viatja a totes les ciutats ACB de l’Estat espanyol i, aquesta temporada, també a les dels equips europeus que juguen la Basketball Champions League. L’acte de signatura ha comptat tamb&e acute; amb el regidor d’Esports, Antoni Massegú Calveras, i amb el gerent del club, Carles Sixto Figuls.

En aquest conveni es reafirma l’especial significació de l’esport del bàsquet a Manresa i l’existència d’un club que porta el nom de la ciutat en la màxima categoria estatal, participant també en competicions europees. Aquesta temporada, l’equip ha participat a la Copa del Rei a Granada, un esdeveniment de gran repercussió mediàtica, i en aquests moments es troba molt ben situat per accedir als play-off pel títol de lliga ACB. A la Champions League, recentment s’ha classificat per als quarts de final i està a només un pas de jugar la Final Four.

El club manresà és, per tant, un important mitjà de promoció i projecció exterior de Manresa, i exerceix també de generador de sinèrgies positives en els diferents àmbits de l’activitat econòmica de la ciutat. Així mateix, l’existència de l’equip professional es considera fonamental perquè Manresa mantingui la marca de ciutat de bàsquet i segueixi sent un clar referent de la pràctica del bàsquet entre la població escolar i juvenil.

Amb el conveni, l’Ajuntament de Manresa i el Bàsquet Manresa SAE regulen una relació voluntària de col·laboració, segons la qual l’Ajuntament es compromet a l’atorgament d’una subvenció de 240.000 euros per als conceptes esmentats. En les properes setmanes, se signarà un segon conveni, de 130.000 euros, amb la Fundació Foment del Bàsquet, fundació privada sense ànim de lucre que té com a objectius la promoció i difusió del bàsquet a Manresa. A través d’aquesta fundació, el club manresà participa en actes de tot tipus i col·labora amb entitats, activitats i programes concrets relacionats amb el bàsquet i amb aspectes socials. Entre els dos convenis, l’Ajuntament de Manresa destina un total de 370.000 euros anuals al Bàsquet Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
Derrota per la mínima en l'últim partit de la pretemporada
FUTBOL
Covisa Manresa comença aquest dissabte una de les lligues més igualades i imprevisibles
ESPORTS
Bons resultats Trofeu Generalitat de joves promeses

FUTBOL
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
FUTBOL
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
LA FOTO DEL DIA
El Centre d'Esports Manresa segueix amb un bon inici de temporada
El Raïm: temps de verema
El Passeig Pere III va acollir la Fira d'Artistes i Artesans
Manresa celebra l'acte central de la Setmana Europea de la Mobilitat
Dincat valora positivament la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat
Obres de connexió de fibra òptica a l'entorn de l'Uniplant Garden i la Muralla del Carme
El Bages registra la millor valoració turística online des del 2020, amb un 9,06 sobre 10
La Catalunya Central se suma al Dia Mundial de la Seguretat dels Pacients
Dues places per projectes de dinamització comercial i de suport


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]