Dimarts 16 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa vol seguir pel bon camí a Santiago
Dissabte a les 18:00 (M+Deportes1), els manresans s'enfronten a l'Obradoiro per intentar sumar la 18a victòria a la Lliga Endesa.
El BAXI Manresa vol seguir pel bon camí a Santiago.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
01/04/2022 20:11
El Museu del Barroc de Catalunya estrena 'Vespres al Museu'
S'obre el termini de presentació de candidatures a la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
L’Ajuntament de Bagà i Veolia impulsen la gestió sostenible de l’aigua
Acte de cloenda dels 70 anys de Cineclub Manresa
El BAXI Manresa viatja a Santiago de Compostel·la per enfrontar-se amb el Monbus Obradoiro, en el partit corresponent a la Jornada 27 de la Lliga Endesa. Els gallecs són els setzens classificats amb un balanç de 8 victòries i 17 derrotes. En el matx de la primera volta, els manresans es van imposar per 104-84.

Després de derrotar al MoraBanc Andorra, el BAXI Manresa ha tingut una setmana per preparar aquest enfrontament. L'equip vol vèncer per mantenir-se a la part alta de la classificació, i per arribar amb les millors sensacions possibles al primer partit dels quarts de final de la BCL de dimarts. Primer haurà de superar a l'Obradoiro, que necessita sumar i juga en una pista sempre complicada. Pedro Martínez no podrà comptar amb Dani Garcia, que té una ruptura fibril·lar al bíceps femoral de la cama dreta i haurà d'estar de 4 setmanes baixa. L'entrenador apuntava que Bako està «cada dia millor» però no se sap encara si formarà part de l'expedició.

El Monbus Obradoiro, dirigit per Moncho Fernández, és un equip complet que, per sobre de tot, destaca per la seva parella de pivots formada per Laurynas Birutis i Henry Ellenson.  Dels de Santiago de Compostel·la, cal destacar-ne al màxim anotador, l'escorta Kassius Robertson, i el propi Birutis amb 14,1 i 13,2 punts per partit, respectivament. A l'última jornada, l'Obradoiro va perdre el derbi gallec contra el Río Breogán (80-78).

Pedro Martínez ha comparegut davant la premsa abans del partit de dissabte. El tècnic ha explicat que  «Bako cada dia està millor però no sabem encara quan podrà jugar, esperem que sigui aviat; és un rival que se'ns dóna malament; tinc admiració per la seva identitat de joc, el seu segell; tenen molt bon equip i allà hi ha un ambient molt maco».



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
ATLETISME
L'Avinent femení segueix estant entre les millors de l'estat
ATLETISME
L'equip masculi de l'Avinent Manresa ha tancat temporada a l'Estadi Larrabide de Pamplona
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa fitxa Pablo Tamba: un aler andalús que ve de l'NCAA

NATACIÓ
Campionat de Catalunya d'Aigües Obertes a Amposta
NATACIÓ
XXVI edició de la Triatló de Vilanova
ESPORTS
Nou cap de setmana de tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
Les obres del carrer Guimerà avancen a bon ritme
L’enginyeria Solucions estrena una nova nau a Sant Fruitós
El Museu del Barroc de Catalunya estrena 'Vespres al Museu'
S'obre el termini de presentació de candidatures a la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
L’Ajuntament de Bagà i Veolia impulsen la gestió sostenible de l’aigua
Acte de cloenda dels 70 anys de Cineclub Manresa
Torroella de Baix celebra la seva Festa Major
Endesa inverteix més de 250.000 euros per reforçar la xarxa elèctrica de Sant Vicenç


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]