Diumenge 19 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Final lliga catalana d'escacs primera divisió
El diumenge 3 d’abril es va disputar l’onzena i darrera jornada de la lliga catalana d’escacs de Primera Divisió. El Catalonia-Joviat va acabar en segona posició del grup II, a dos punts del líder Olot i de l’única plaça d’ascens a Divisió d’Honor.
Final lliga catalana d'escacs primera divisió.

ESPORTS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
08/04/2022 13:47
Crònica del Ple Ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 16 de juliol
Més de 100 artistes d’AMPANS omplen el Conservatori amb ‘El Príncep Blau’
El Centre Residencial La Llum celebra el 24è aniversari
Sant Fruitós reformarà l’espai públic de l’entorn del Teatre Casal Cultural
Els manresans van resoldre amb comoditat per 4-6 el darrer encontre contra un reforçat Granollers-Canovelles que es jugava la permanència. El balanç pels del Catalonia-Joviat va ser de quatre victòries (Christian Hernández, Maurici Tarragó, Marc Tarragó i Albert Vila), quatre taules (Joan R. Menac, Joan Carles Sampera, Francesc Garriga i Dan Clotet) i dues derrotes (Joan Mellado i David Armengol). En el global de la competició, el Catalonia-Joviat va acabar segon amb 9 punts dels 11 possibles: les -ajustades- derrotes contra l’Olot i el Barcelona B van impedir l’ascens a Divisió d’Honor, que va ser per a l’Olot, líder indiscutible amb 11 punts.

Individualment, cal destacar el gran campionat realitzat pel segon tauler del club, el MI Christian Andrés Hernández, que va finalitzar invicte amb un extraordinari registre de deu victòries i unes taules i un guany de 63 punts d’ELO català. També cal destacar el bon paper del tercer tauler Josep Maria Barón, amb 8 punts en 10 partides. Finalment, alguns jugadors en formació han debutat al primer equip: els sub-14 Marc Tarragó amb 5 punts en 7 partides i Dan Clotet amb 5 punts en 9 partides; i el sub-16 Joan Pérez amb 1 punt en 2 partides. Queda ajornat doncs l’esperat retorn a Divisió d’Honor per a la propera temporada, en què potser caldrà considerar reforçar l’equip amb algun jugador que acabi de decantar la balança a favor en els matxs més ajustats.

D’altra banda, aquest proper cap de setmana s’iniciarà la propera competició del calendari català, el Campionat de Catalunya d’Edats sub-8 a sub-20, que enguany retorna al seu escenari habitual de l’Hotel Palas de La Pineda (Vila-seca). Hi prendran part 9 jugadors del Catalonia-Joviat: Guillem Torres en sub-10, Gerard Membrive en sub-12; Dan Clotet, Marc Tarragó, Pol Torres, Eudald Solé i Edgar Vázquez en sub-14 i Joan Pérez i Gerard Espinoza en sub-16.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESCACS   ESPORTS   JOVIAT 
També et pot interessar:
ATLETISME
Tres medalles en l'estatal sub23 s'ha endut la representació d'Avinent Manresa al Campionat d'Espanya
ATLETISME
Pluja de medalles en el català màster
ATLETISME
Vuit medalles per l'atletisme bagenc en el català absolut

FUTBOL
L´Osonenc Pol Comes tanca la plantilla del Covisa Manresa
ATLETISME
Cinc medalles en el català sub20
ATLETISME
Maseras i Guerrero, campiones d'Espanya amb Catalunya
Fotografia de la nova clínica odontològica de la UManresa
Crònica del Ple Ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 16 de juliol
Més de 100 artistes d’AMPANS omplen el Conservatori amb ‘El Príncep Blau’
El Centre Residencial La Llum celebra el 24è aniversari
Sant Fruitós reformarà l’espai públic de l’entorn del Teatre Casal Cultural
Caixa Enginyers impulsa l'accés a l'habitatge dels joves
Pobresa “enquistada”: aquests són els factors que dificulten la inclusió social de milers de persones
D'un bar de copes català al Mundial de futbol: què són els preus dinàmics i quin és el seu límit?


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]