Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

UManresa obre les portes de la Upetita
La nova escola bressol està ubicada al nou edifici FUB 4 – UEducació.
UManresa obre les portes de la Upetita. Foto: UManresa

UMANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/04/2022 13:49
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
UManresa obre les portes de la nova escola bressol Upetita a totes les famílies interessades en portar-hi els infants. La llar d'infants és un nou servei que oferirà la universitat el proper curs 2022-2023 i que s'ubica a les instal·lacions del nou edifici FUB 4 -UEducació. És la primera escola bressol de Catalunya vinculada a uns estudis de grau en Mestre d'Educació Infantil i de Tècnic superior en Educació Infantil. Serà una llar d'infants singular per la seva vinculació a la Universitat, per la visió de l'infant com a ésser intel·ligent i capaç, perquè posarà en contacte infants, cultura i ciència, perquè permetrà dur a la pràctica la innovació pedagògica que es treballa a les aules universitàries i perquè, en la línia de l'especialització d'UManresa, apostarà per la promoció de la curiositat i l'esperit investigador dels infants.

Ubicada en un edifici de serveis educatius i de formació de mestres

La Upetita està ubicada al nou edifici FUB4 – UEducació. L'edifici, de 2.300 metres quadrats, concentra tota l'activitat docent i de recerca i tots els serveis de l'àmbit de l'educació que ofereix la Universitat. La nova llar d'infants està ubicada a la planta baixa, ocupa una superfície d'uns 600 metres quadrats i ha estat dissenyada per donar resposta als objectius educatius que s'hi plantegen. 

La primera activitat, un casal d'estiu

Malgrat que l'inici del funcionament de la llar d'infants serà el proper mes de setembre, l'activitat hi començarà aquest estiu, quan s'oferirà, per primera vegada, un casal d'estiu adreçat a infants des del néixer fins als tres anys. El casal es farà entre el 27 de juny i el 29 de juliol.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UMANRESA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades
ACTUALITAT
L’alumnat d’Odontologia fa les primeres pràctiques a la Clínica Odontològica
ACTUALITAT
Els estudis de Fisioteràpia incorporen un dinamòmetre

ACTUALITAT
El màster en Emergències Extrahospitalàries estrena l’espai
ACTUALITAT
La sexualitat en el context de les malalties cròniques
ACTUALITAT
El Patronat de la FUB aprova el pressupost
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]