Dissabte 02 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa planta cara fins el final contra un Tenerife molt encertat
Els bagencs, encara sense els seus tres bases, van competir en tot moment davant un rival que va anotar fins a 17 triples. Moneke (25 p, 12 reb i 43 val), el més destacat del duel.
El BAXI Manresa planta cara fins el final contra un Tenerife molt encertat.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
01/05/2022 13:27
L'ExpoBages es prepara per una nova edició a l'avinguda Universitària
El Torneig Lacetans 3x3 d'hoquei patins, torna a omplir el Pujolet
Solsona reforça el manteniment dels parcs infantils i espais verds
9è Festival d'Espectacles Art en Cicle
El BAXI Manresa segueix en una situació delicada, sense poder comptar amb cap dels tres bases de la primera plantilla per culpa de les lesions. No obstant, això no els impedeix competir els partits fins el final. Ho van tornar a fer a la complicada pista d'un Lenovo Tenerife (que com els bagencs lluitarà per la BCL a Bilbao) que va estar molt encertat i va anotar fins a 17 triples, fet que els va permetre endur-se la victòria.  

A l'inici del duel els atacs es van imposar clarament a les defenses, i els dos equips s'alternaven els lideratges. Els canaris van anotar vuit dels nou triples que van llançar en aquest tram (cinc de Salin i tres de Doornekamp) i van arribar al final del quart amb cinc punts de renda (30-25).

En el segon el ritme del joc va baixar, i als dos equips els costava més anotar. Els homes de Txus Vidorreta, liderats llavors per Wiltjer, seguien entonats des de la llarga distància, i això els va permetre ampliar el marge fins els catorze punts amb els quals es va arribar al descans (54-40).

Tornant dels vestidors el matx va ser més travat, amb unes defenses més fortes. Això va afavorir els jugadors de Pedro Martínez, que van retallar fins a posar-se a només cinc punts. No obstant, dos triples més dels locals els van permetre tornar a obrir forat i tancar el tercer quart amb onze punts d'avantatge (72-61).

En els deu darrers minuts, uns bagencs liderats per Moneke no es van rendir i van situar-se a set, però els illencs es van mantenir sòlids i van sumar un triomf que els assegura disputar els play-off pel títol. La setmana vinent el BAXI Manresa aparcarà la Lliga Endesa i disputarà la final a quatre de la Basketball Champions League a Bilbao. El rival a semifinals serà el MHP Riesen Ludwigsburg alemany, divendres a les 21:00. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
ESPORTS
El Torneig Lacetans 3x3 d'hoquei patins, torna a omplir el Pujolet
ATLETISME
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
BÀSQUET
El BAXI Manresa rep una visita d'alta volada: el Valencia Basket

LA FOTO DEL DIA
Celebració de la lliga del Centre d'Esports
ESPORTS
L'Ajuntament de Manresa rep els campions del Centre d'Esports Manresa
ATLETISME
Resultats dispars per les dues formacions absolutes de l'Avinent
Vistes de la ciutat
9è Festival d'Espectacles Art en Cicle
Solsona reforça el manteniment dels parcs infantils i espais verds
El derbi Berga-Puig-reig, en directe a Esport Central i Canal Taronja
L’Ajuntament de Castellbell i els Mossos d’Esquadra es reuneixen per fer seguiment de la seguretat
L'ExpoBages es prepara per una nova edició a l'avinguda Universitària
Manresa projectarà 'Els Girona', un documental que explora la nissaga de la burgesia catalana
El Torneig Lacetans 3x3 d'hoquei patins, torna a omplir el Pujolet


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]