Divendres 23 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Setmana d'activitats a la gent gran
Del 8 al 15 de maig, la gent gran de Sant Fruitós de Bages podrà participar en un ampli ventall d’activitats dins del marc de la setmana de la gent gran.
Setmana d'activitats a la gent gran.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
03/05/2022 22:12
El Tocats de Lletra està de celebració amb motiu dels seus vint anys
Els Aplecs de Castells de Frontera arriben a Les Torres de Fals i a Rajadell
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
El tret de sortida de la setmana serà el diumenge 8 de maig amb la presentació oficial de la setmana, al Teatre Casal Cultural a partir de les 6 de la tarda, on els assistents podran gaudir de l’espectacle del grup de gent gran “Tercera joventut”. Aquesta proposta cultural tindrà un cost de 2€ que es destinaran a accions solidàries per ajudar al poble ucraïnès. El dilluns 9 de maig, a partir de les 4 de la tarda a l’Esplai, se celebrarà un taller de risoteràpia a càrrec de Risofonku. Una sessió on Toni Fontcoberta farà passar una bona estona als i les participants.

Pel dimarts 10 de maig es proposa una jornada saludable que consistirà en una caminada fins a les pintures rupestres a Les Brucardes i posteriorment es realitzarà una sessió a l’aire lliure de cos i consciència, a les 12 del migdia a la Font de la Tolega. L’activitat finalitzarà amb un dinar de carmanyola a càrrec dels participants. La sortida serà a 2/4 de 10 del matí des de la plaça Alfred Figueras.

El dimecres dia 11 de maig serà el torn del cafè-tertúlia, a les 4 de la tarda a l’Esplai, amb la sessió “Com mantenim la ment activa” a càrrec del servei de teleassistència SERGESA Televida. El dijous 12 de maig arriba l’esperat cinefòrum amb la projecció de la comèdia “Abuelos”, de Santiago Requejo. La sessió de debat anirà guiada per la cooperativa Sienna. L’activitat es realitzarà a les 4 de la tarda al Teatre Casal Cultural.

La sortida cultural arriba aquest any el divendres 13 de maig, amb una visita a la Garrotxa. Es sortirà a 2/4 de 9 del matí des del Pavelló d’Esports per dirigir-se a l’espai Cràter d’Olot, el nou centre de referència en volcans i ciència. Posteriorment es farà una passejada per descobrir el magnífic espai natural de la Fageda d’en Jordà i finalment es realitzarà un viatge en tren per la zona volcànica.

El dissabte 14 serà el torn de la diversió amb la tradicional tarda de bingo a l’Esplai, a les 4 de la tarda. I com ja és habitual, la setmana de la gent gran finalitzarà el diumenge 15 de maig amb la missa sota el Cobert de la Màquina de Batre, a partir de les 12 del migdia, i el tradicional dinar de germanor de la gent gran a partir de 2/4 de 2 del migdia.

Enguany, com a novetat, Sant Fruitós de Bages acollirà la primera trobada d’Esplais de gent gran de municipis del Bages. Aquesta se celebrarà un cop finalitzi el dinar, pels volts de les 4 de la tarda, i serà la cloenda de la setmana de la gent gran que finalitzarà amb les actuacions dels diferents espectacles que ofereixen aquests col·lectius.

Totes les activitats incloses en la setmana de la gent gran de Sant Fruitós de Bages són gratuïtes per tots els veïns i veïnes majors de 65 anys del municipi, exceptuant la sortida cultural amb inscripció a l’Esplai, al preu de 34,2 € abans del dia 9 de maig. Per tal de participar en la resta de les activitats cal inscriure’s prèviament a l‘Àrea d’atenció a les persones ( C. Padró, 74) o trucant al 93 878 97 01. Per assistir al dinar de germanor cal inscriure’s abans del 12 de maig.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
ST. FRUITÓS
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
ST. FRUITÓS
Un tribut a ABBA inaugura el nou cicle Voilà! al Teatre de Sant Fruitós de Bages

ST. FRUITÓS
S’obren les inscripcions de la cinquena edició dels Premis Joan Burés i Vidal de dansa d’arrel
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament organitza el taller “Fora les vergonyes”
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages posa en marxa SFB Mobilitat
Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana
Els Aplecs de Castells de Frontera arriben a Les Torres de Fals i a Rajadell
L’Ajuntament organitza el taller “Fora les vergonyes”
300 professionals de la cirurgia debaten sobre innovació, IA, cirurgia robòtica i cures avançades
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
La poeta i escriptora Eva Baltasar, convidada al Pessics de Lletra


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]