Dissabte 26 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament de Sallent i Agbar renoven el fons de solidaritat
La companyia gestora del cicle integral de l’aigua ha renovat el conveni amb l’Ajuntament del municipi durant el 2022 per un valor de 10.000 €.
Oriol Ribalta, alcalde de Sallent, i Esther Guirado, gerent territorial d'Agbar, en el moment de la signatura. Foto: AGBAR

SALLENT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
15/05/2022 16:45
Manresa aprova els ajuts per rehabilitar habitatges del Centre Històric i mobilitzar 9,5 milions d’euros
El Kids&Us Manresa inicia la Lliga Endesa a la pista del Surne Bilbao
Manresa-Logronyès i Pirinaica-Joanenc, en directe a Esport Central
Cicle d'Activitats de Medi Ambient
L’Ajuntament de Sallent i Agbar, companyia gestora del cicle de l’aigua i serveis mediambientals, han renovat el conveni de col·laboració per mantenir durant l’any 2022 el fons de solidaritat, adreçat a finançar el rebut de l’aigua a les persones i col·lectius del municipi en situació de vulnerabilitat que no puguin fer-hi front. Per aquest any, l’import que es destinarà és de 10.000 euros, aportat per Agbar i l’Ajuntament. El fons de solidaritat és un ajut que aporta íntegrament la companyia d’aigua i comporta l’exempció del pagament dels conceptes de la factura que siguin de titularitat d’Agbar a aquelles persones que estiguin en situació de precarietat i vulnerabilitat econòmica, segons l’informe de risc d’exclusió residencial comunicat pels serveis socials locals.

En 6 anys des que es va iniciar aquest fons, s’han destinat 20.000 € per atendre 92 casos de famílies en situació de vulnerabilitat al municipi. L’alcalde de Sallent, Oriol Ribalta, ha destacat que aquests convenis “són importants per poder arribar a aquelles persones més vulnerables i responsablement aconseguir que tothom tingui els recursos necessaris”. La gerent territorial d’Agbar a la Catalunya Central, Esther Guirado, ha afirmat que “la nostra prioritat és garantir el subministrament d’aigua a tothom i, per això, disposem d’aquest fons de solidaritat perquè totes les famílies puguin accedir a aquest servei bàsic.

En aquest sentit, tenim especial cura de les famílies i col·lectius en situació de vulnerabilitat, i treballem amb l’Ajuntament per detectar amb rapidesa aquests casos i oferir solucions a aquestes famílies”. Les persones que vulguin acollir-se a l'ajut del fons de solidaritat s’hauran d’adreçar als serveis socials de l’Ajuntament de Sallent per tal d’acreditar la situació de vulnerabilitat econòmica. Agbar és una companyia compromesa amb les persones i amb el municipi de Sallent, on gestiona el subministrament de l’aigua.

La seva missió és aconseguir una gestió eficient, sostenible i solidària dels recursos hídrics, amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones. L’Ajuntament de Sallent i Agbar continuen amb la seva aposta per impulsar l’Agenda 2030 i contribuir a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), per tal de jugar un paper essencial en l’acompliment no només de l’ODS 6 (Aigua neta i Sanejament) i l’ODS 17 (Aliances per assolir objectius), sinó també de l’ODS 1 de Fi de la pobresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AGBAR   SALLENT   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
Cicle d'Activitats de Medi Ambient
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament inicia la renovació de la coberta de l’edifici del club del camp de futbol
BAGES
La Festa de la Verema del Bages arriba a la 31a edició amb una aposta renovada

ST. FRUITÓS
Concurs per crear la mascota que representarà la Capitalitat del Bàsquet Femení
BAGES
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
BAGES
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
El carrer Casanova de Manresa amb ambient
El Kursaal estrena butaques, amb tres funcions de la comèdia ‘Una idea genial’
La façana de l'Ajuntament s'il·luminarà diumenge de blau amb motiu del Dia Mundial de la Retina
El Kids&Us Manresa inicia la Lliga Endesa a la pista del Surne Bilbao
Una nova guia posa a l’abast dels professionals d’orientació informació sobre el mercat laboral
El Geoparc de la Catalunya Central presenta a Finlàndia un projecte per apropar la geologia als infants
El SOC i AMPANS garanteixen noves oportunitats per a joves
Cicle d'Activitats de Medi Ambient


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]