Dissabte 18 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

3 habitacions per a ús de professionals i estudiants al Hospital de Berga
Amb l’objectiu de continuar ampliant els serveis i avantatges per als seus professionals i estudiants en pràctiques, Salut Catalunya Central – Hospital de Berga ha habilitat tres habitacions que els puguin donar un espai d’acollida temporal en cas que ho necessitin.
3 habitacions per a ús de professionals i estudiants al Hospital de Berga. Foto: HSB

BERGUEDÀ / Redaccio/ Sergi Vazquez  
21/05/2022 08:50
Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
Aquest servei està pensat especialment per aportar un plus de qualitat als estudiants en pràctiques, ja que així se’ls facilitarà que puguin participar en parts, intervencions, tractaments, etc. que siguin fora dels seus horaris formatius habituals perquè podran quedar-se a dormir al centre en cas que els calgui. Però també serà un recurs útil per als professionals que estan de guàrdia localitzable i hagin de desplaçar-se a l’hospital per atendre alguna urgència a la nit, que podran passar la nit al centre i evitar desplaçaments. Finalment, se li donarà ús en situacions excepcionals, com en cas d’una nevada que impedeixi a algun dels treballadors desplaçar-se fins a casa seva.

En tots els casos es tracta d’oferir un recurs a tots els professionals i estudiants amb dificultats geogràfiques per tal de que aquesta distància no sigui una limitació per a l’aprenentatge o el desenvolupament de la seva activitat, i afavorir al mateix temps la retenció de talent al centre berguedà.

Les habitacions estan situades a la quarta planta de l’Hospital, en un espai auxiliar  destinat a serveis i administració. Les cambres s’han pintat, sanejat, s’hi han instal·lat cortines i s’han equipat amb mobiliari: tauleta de nit, escriptori, calaixera i làmpades. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: HOSPITAL SANT BERNABÉ   BERGA 
També et pot interessar:
BERGUEDÀ
L’Hospital de Berga impulsa la campanya “Parla amb mi, no per mi”
BERGUEDÀ
Nomenen Lluís Gamell com a nou gerent de l'Hospital de Berga
BERGUEDÀ
Primer nadó de l’any a l’Hospital de Berga

ACTUALITAT
L’Hospital de Berga entrega gairebé 1.600 euros a La Marató de 3Cat
ACTUALITAT
Els Reis d’Orient visitaran l’Hospital de Berga per portar il·lusió i regals
BERGUEDÀ
L’Hospital de Berga guanya 4 categories als premis estatals TOP20
Pla estratègic del Cardener 2030
Obres per completar la via verda per a vianants i ciclistes amb el Parc de l'Agulla
Es constitueix una taula per millorar la gestió del risc d’inundació a Osona
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Consells per tallar la gespa
Les claus per a un bon pressupost familiar
El CE Manresa juga la primera de les quatre finals pel campionat, en directe a Esport Central
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]