Dimecres 12 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa homenatja el policia local Edouard Guillem Trapero
La Policia Local bateja amb el nom d’Edouard Guillem una de les sales de treball de la comissaria de la Florinda. Aquest matí, familiars, alcalde, regidors i companys de la Policia Local han participat en l’homenatge, que ha inclòs un minut de silenci i una ofrena floral. Edouard Guillem va morir fa 10 anys en acte de servei, quan va ser atropellat intencionadament per un motorista, després d’haver-li demanat que s’aturés.
L’acte ha estat breu i d’una gran emotivitat i ha comptat amb la presència de la família de l’agent; de l’alcalde, Marc Aloy i Guàrdia; del regidor de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil, Joan Calmet i Piqué; i regidors representants de diversos grups m

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
24/05/2022 13:09
L'Ajuntament de Manresa recomana desplaçar-se a peu als punts alts i miradors de la ciutat el dia de l'eclipsi solar
Salut adverteix dels riscos de l'observació directa de l'eclipsi i recorda la importància de mesures
L'Observatori Astronòmic de Castelltallat acull la 2a edició del ViuFest
Les rutes d’arquitectura que conviden a descobrir la Catalunya Central
L’Ajuntament de Manresa ha celebrat un emotiu acte d’homenatge al policia local Edouard Guillem Trapero amb motiu del 10è aniversari de la seva mort en acte de servei. L’acte ha inclòs un minut de s ilenci, una ofrena floral i el descobriment de la placa amb el nom d’Edouard Guillem, amb què s’ha batejat una de les sales de treball de la comissaria de la Policia Local.

L’acte ha estat breu i d’una gran emotivitat i ha comptat amb la presència de la família de l’agent; de l’alcalde, Marc Aloy i Guàrdia; del regidor de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil, Joan Calmet i Piqué; i regidors representants de diversos grups municipals. També hi ha assistit nombrosos agents de la Policia Local de Manresa, encapçalats pel seu cap en funcions, Miquel Martínez Pavón.

L’homenatge ha començat al pati de la Florinda, davant la placa de record a Edouard Guillem instal·lada un any després de la seva mort, en una zona enjardinada de l’entrada. Allà, la plantilla de la Policia Local, les autoritats, la família i la resta d’assistents a l’acte han dut a terme un emotiu minut de silenci. Seguidament, els fills d’Edouard Guillem i dos representants de la Policia Local han fet una ofrena floral a la placa.

A continuació, la comitiva s’ha desplaçat a l’interior de les dependències de la Policia Local, concretament a la sala que el cos policial utilitza per als briefings (les reunions de treball amb què s’organitzen els operatius). A partir d’ara, aquesta sala serà coneguda amb el nom d’Edouard Guillem, en homenatge a l’agent. Els fills dels agents han fet el descobriment del cartell de la sala que duu el seu nom.

L’alcalde, Marc Aloy i Guàrdia, i el cap en funcions de la Policia Local, Miquel Martínez Pavón, han fet els parlaments, on han destacat la trajectòria de 22 anys de servei d’Edouard Guillem i han recordat la seva professionalitat i la seva gran vàlua personal. L’alcalde ha recordat que Guillem Trapero va morir en acte de servei i ha destacat que el bateig de la nova sala Edouard Guillem "permetrà que el seu nom pervisqui sempre en el record".

Edouard Guillem Trapero va morir el 23 de maig de 2012, a l’edat de 49 anys, en ser atropellat intencionadament pel conductor d’un ciclomotor que va desobeir l’ordre d’aturar-se que li acabava de fer la patrulla. Els fets van tenir lloc a la carretera del Pont de Vilomara. L’any 2015, es va descobrir una placa d’homenatge en aquest indret, a l’illeta de la confluència entre la carretera del Pont de Vilomara i el carrer Sant Blai.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: POLICIA LOCAL   MANRESA  
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys

ALTRES ESPORTS
Tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
MANRESA
L'Estiu Jove de Manresa tanca una edició d'èxit amb prop de 1.600 participants
CERTÀMENS
El cicle de músiques Sons del Camí mostra les seves 12 edicions en una exposició al claustre del Museu del Barroc
Les rutes d’arquitectura que conviden a descobrir la Catalunya Central
Salut adverteix dels riscos de l'observació directa de l'eclipsi i recorda la importància de mesures
L'Observatori Astronòmic de Castelltallat acull la 2a edició del ViuFest
El CAT112 reforçarà demà en un 15% la plantilla habitual per respondre a les trucades de l'eclipsi solar
L'Ajuntament de Manresa recomana desplaçar-se a peu als punts alts i miradors de la ciutat el dia de l'eclipsi solar
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]