Divendres 13 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Acord per promoure col·laboracions i intercanvis acadèmics
L'acord dona continuïtat i amplia la col·laboració prèvia entre el campus Manresa i la universitat argentina.
Acord per promoure col·laboracions i intercanvis acadèmics. Foto: UManresa

UMANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
26/05/2022 14:50
El Passeig Pere III de Manresa, pràcticament desert pel temporal de vent
Afectacions de trànsit amb motiu de la celebració del Festival Jardins de Llum
Solsona millora les instal·lacions de pàdel
L’alumnat de Gestió Administrativa de Lacetània es forma en educació financera
La UVic-UCC i la Universidad Blas Pascal han signat un conveni que amplia la col·laboració existent fins ara entre les dues universitats. L'acord amb la universitat argentina s'ha signat aprofitant l'estada a Catalunya d'un grup de 27 persones que participen en una setmana internacional en el marc del MBA que imparteixen conjuntament la Universidad Blas Pascal i el campus Manresa de la UVic-UCC i que és l'embrió de la col·laboració que s'ha signat aquest dimarts. El conveni contempla, entre d'altres, la mobilitat internacional d'alumnes, personal docent i investigador i personal d'administració i serveis d'ambdues universitats.

El conveni amplia el marc de relacions establert fins ara amb la universitat argentina. D'una banda contempla promoure relacions acadèmiques, científiques i professionals entre les dues institucions. També preveu desenvolupar activitats de docència, investigació, transferència de coneixement i difusió en matèries que siguin d'interès per a les dues universitats. A banda de promoure la mobilitat internacional, el conveni contempla fomentar l'intercanvi recíproc d'informació sobre temes d'investigació, llibres, publicacions i altres recursos i materials; fomentar el debat i intercanvi d'experiències; col·laborar en projectes i iniciatives que beneficiïn les dues institucions; i facilitar la formació en pràctiques d'estudiants.

Una col·laboració iniciada l'any 2015

Va ser l'any 2015 quan, a través del campus Manresa de la UVic-UCC, es va obrir una via de col·laboració amb la universitat argentina en la línia d'internacionalització en l'àmbit de l'Amèrica Llatina. És en el marc d'aquesta col·laboració que s'ha celebrat la segona edició d'un programa formatiu online especialitzat en temes de management, màrqueting i internacionalització que imparteixen docentsdels estudis d'Empresa d'UManresa amb la col·laboració de persones del món de l'empresa que col·laboren de manera habitual amb la Universitat. 

27 dels estudiants argentins d'aquest programa són aquesta setmana a Catalunya participant en una setmana internacional. Durant aquesta estada, l'alumnat ha participat en diferents sessions formatives i visites a empreses. Pel que fa a les sessions formatives s'han centrat en la metodologia Management Colors per treballar les competències professionals a càrrec del director general de la Fundació Universitària del Bages, el doctor Valentí Martínez; en la competitivitat de les empreses en un món de disrupció, a càrrec d'Enric Bayó, director del Màster en Gestió Avançada del disseny, Estratègia i Emprenedoria d'U_Elisava; en l'afectació que té per a les empreses la situació macroeconòmica actual, a càrrec del doctor en Economia i professor del grau en ADE a UManresa, Jordi Franch; en les estratègies d'internacionalització, a càrrec del doctor en Administració d'Empreses i docent col·laborador del grau en ADE a UManresa, Joan Freixanet; i en la implantació de nous models de negoci i economia circular, a càrrec del doctor en Creació i Gestió d'Empreses i director dels estudis d'Empresa d'UManresa, Marc Bernadich. La majoria d'aquestes sessions s'han fet a les instal·lacions d'U_Elisava, una de les entitats federades de la UVic-UCC. Pel que fa a les visites, el programa n'inclou a l'empresa Vilardell Purtí, Avinent, el Centre d'Innovació en Simulació (CISARC) d'UManresa, Barcelona Tech City, Ciments Molins i Mercabarna. 

Una de les principals universitats privades de l'Argentina

Fundada l'any 1990 i amb seu central a la localitat de Córdoba, la Universitat Blas Pascal forma unes 10.000 persones en 21 títols de grau i més de 30 títols de formació continuada. Des de l'any 2015, disposa d'una escola de negocis pròpia, la Córdoba Management School.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UMANRESA 
També et pot interessar:
UMANRESA
La Clínica Universitària posa en marxa la 22a edició del Programa de Detecció Precoç
ACTUALITAT
Manresa i Vic oferiran els primers estudis de grau en Dret a la Catalunya Central
ACTUALITAT
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades

ACTUALITAT
L’alumnat d’Odontologia fa les primeres pràctiques a la Clínica Odontològica
ACTUALITAT
Els estudis de Fisioteràpia incorporen un dinamòmetre
ACTUALITAT
El màster en Emergències Extrahospitalàries estrena l’espai
El campanar de la Seu, un capvespre
Unió de Pagesos dona el tret de sortida a la campanya d'eleccions al camp
El nedador del CN Manresa Joan Perramon ha estat convocat amb la Selecció Catalana
L’alcalde de Manresa visita la Llar Mion per aprofundir en la realitat de les llars residencials per a adults
El Passeig Pere III de Manresa, pràcticament desert pel temporal de vent
El Govern aixeca la restricció de mobilitat i manté la resta de mesures del VENTCAT fins a les 20 hores
Afectacions de trànsit amb motiu de la celebració del Festival Jardins de Llum
El BAXI Manresa guanya a Hamburg en un partit d'alta anotació


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]