Divendres 23 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Piloxing, la mescla entre boxa i Pilates
És un esport genial per a cremar greixos i tonificar el cos.
Piloxing, la mescla entre boxa i Pilates.

ESPORTS / masqmoda.es / AMIC - Tot Sant Cugat   
05/06/2022 07:06
El Tocats de Lletra està de celebració amb motiu dels seus vint anys
Els Aplecs de Castells de Frontera arriben a Les Torres de Fals i a Rajadell
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
Practicar esport es pot fer de gairebé tantes maneres com persones hi ha. I aquells que busquen nous esports per entrenar i mantenir-se en forma, físicament i psíquicament, cada cop tenen més opcions entre les quals escollir. Des de sortir a córrer cada dia, fins a assistir al gimnàs sigui a fer sessions en grup o individual, o practicar esports en equip, optar pel ioga... La llista és inacabable.

Avui coneixerem un nou esport que, a la mateixa vegada, mescla dos exercicis bastant bons en l'àmbit de l'esport. Es tracta del Piloxing, que és la barreja entre la boxa i Pilates, una mescla genial. N'has sentit a parlar? Com bé sabeu, aquests dos exercicis són molt beneficiosos per separat, ja que el Pilates ens ajuda a millorar la postura, la fortalesa del nostre cos i la flexibilitat, i la boxa, d'altra banda, és un gran exercici aeròbic i una bona manera de treballar els músculs i la resistència.

Per això aquest nou esport és genial per a cremar greixos, tonificar el cos, marcar una mica de múscul, millorar la nostra flexibilitat, fortalesa i postura i, a més, tenir un major control corporal, la qual cosa és fantàstic en tots els sentits. Aquest esport s'ha de realitzar amb un monitor que ens indiqui que hem de fer a cada moment, i és que, en ser una mica nou, cada dia ens sorprendran amb exercicis nous. Què us sembla a vosaltres aquest nou esport.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PILOXING  
També et pot interessar:

Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana
Els Aplecs de Castells de Frontera arriben a Les Torres de Fals i a Rajadell
L’Ajuntament organitza el taller “Fora les vergonyes”
300 professionals de la cirurgia debaten sobre innovació, IA, cirurgia robòtica i cures avançades
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
La poeta i escriptora Eva Baltasar, convidada al Pessics de Lletra


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]