Dimecres 22 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Llibre homenatge a Montserrat Morera Solé cap d’informàtica de l’Ajuntament de Manresa
Zenobita edicions, per encàrrec d'una comissió organitzadora dels companys i companyes de l'Ajuntament de Manresa d'ara i d'abans, publica el llibre Una vida de servei.
Llibre homenatge a Montserrat Morera Solé. Foto: Arxiu

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
01/06/2022 15:04
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
L'obra Una vida de servei. Montserrat Morera Solé (1956-2021), és una publicació escrita per Maria Àngels Clotet Miró en reconeixement de la vida i trajectòria professional de la que va ser, durant quatre dècades, responsable del Servei d'informàtica de l'Ajuntament de Manresa. L'edició ha comptat amb el patrocini de l'empresa Oliva Torras Grup i el seu president, Sebastià Catllá Calvet. Informació de premsa 117 Maig del 2022.

El llibre comença recollint els orígens de la homenatjada a cal Morera de Castelltallat i fa un repàs dels seus avantpassats i dels valors del món de pagès amb els quals va créixer juntament amb les seves tres germanes, fins al seu darrer servei, durant la pandèmia de Covid, quan amb el seu equip van fer possible que el consistori manresà continués funcionant malgrat que els treballadors haguessin de fer-ho des de casa.

El llibre, ple de fotografies de l'àlbum familiar, també desgrana la personalitat de Morera i incideix en el vessant espiritual, marcada per la figura del seu oncle, el venerable Magí Morera Freixas. “Una vida de servei és segurament la frase que la defineix millor. Una extraordinària servidora pública. (…) La Montse tenia la virtut de facilitar, d’ajudar, de cooperar. Amb un tarannà sempre proper i afable. Una fusió única entre excel·lent professional i bona persona”, assegura Marc Aloy, alcalde de Manresa. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MONTSERRAT MORERA   LLIBRE 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Els millors llibres en català per llegir aquest estiu
ACTUALITAT
'Roques i baumes viscudes'
ACTUALITAT
Rajadell recupera la seva memòria col∙lectiva en un llibre

MANRESA
1.500 persones participen en la primera edició de la Fira del Llibre Infantil i Juvenil en Català
MANRESA
Manresa celebra amb èxit la primera Fira del Llibre Infantil i Juvenil en català
ACTUALITAT
La presentació del llibre PIONERES desborda la sala del Casino
El CN Metropole, a Las Palmas de Gran Canaria, ha estat seu del Campionat d'Espanya d'Estiu
Ambient al pati de la Casa Lluvià
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Sant Fruitós augmenta els controls policials a Pineda de Bages
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
El Tasta la Plaça consolida el seu èxit reunint prop d'un miler de persones


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]