Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CEDEM ja té a punt nous cursos de formació per al mes de juny
Totes les propostes són gratuïtes i estan adreçades a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació.
El CEDEM ja té a punt nous cursos de formació per al mes de juny.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
01/06/2022 19:31
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
El Centre de Desenvolupament Empresarial de l'Ajuntament de Manresa (CEDEM) ofereix durant aquest mes de juny diversos cursos presencials i en línia adreçats a persones emprenedores i empreses amb l'objectiu de millorar la seva formació i ampliar els recursos per poder consolidar la seva idea de negoci o fer créixer la seva empresa. Les formacions són gratuïtes, les places són limitades, requereixen inscripció prèvia i compromís d’assist&e grave;ncia.

Cursos programats

Taller de copywriting digital. Els 10 grans secrets per a redactar textos que generen resposta- Dijous 2 de juny de 9.30 h a 14.30 h. (Presencial) Aquest curs ajudarà a entendre les claus de la redacció persuasiva amb voluntat publicitària, saber com crear continguts a les xarxes socials, entendre les claus de la redacció dels continguts de valor per a generar afinitat i practicar els 10 grans secrets per a redactar textos atractius que cridin l’atenció i obtinguin resposta. Dins del taller es realitzaran briefings, “titulars màgics”, AIDA: les funcions del missatge publicitari, entre altres.

Stories i Reels creatius a Instagram – Dijous 9 de juny de 9.30 h a 12.30 h. (On-line) Aquesta formació té l’objectiu de treure el màxim profit de les possibilitats que ofereix Instagram i que, en termes generals, es desconeixen: enquestes,  preguntes, qüestionaris, filtres, tipografies, compte enrere, Boomerang, Layout, música, Reels i GIF’s animats.

Parlar en públic amb l'actor Fermí Fernández – Dimarts 14 de juny de 9.30 h a 14.30 h. (Presencial) Taller pràctic amb un tàndem psicòleg / actor, impactant. Es reconeixeran i valoraran les habilitats comunicatives de cada participant, per a poder oferir pautes per a la millora personal de cada assistent. Es treballaran continguts com la credibilitat dels nostres missatges, expressar i provocar a través de les emocions, els impactes d’una bona presentació, la força de la comunicació no verbal, saber sintetitzar i argumentar la nostra presentació, entre altres.

Google my Business – Dimarts 21 de juny de 10 h a 14 h. (Presencial) Curs adreçat a dotar d’eines a botigues i a petites empreses, per tal de posicionar-se millor que la competència: ressenyes, geoposicionament, microsegmentació, fidelització, directoris, entre altres. Aquesta sessió està pensada per a qualsevol negoci físic local que vulgui dirigir-se a un públic de proximitat (ciutat / àrea), ja siguin botigues, empreses de serveis, petites indústries, gestories, tallers...

Requisits bàsics dels establiments comercials i de serveis – Dimarts 28 de juny de 10 h a 11.30 h. (Presencial) Formació que intentarà donar resposta a la pregunta Què és el primer que necessites saber per a obrir el teu establiment? En aquesta sessió rebreu la informació sobre els requisits mínims i normativa per a una correcta gestió dels establiments comercials i de serveis. Es parlarà de normativa lingüística, fulls reclamació, tiquet o factura...Horaris comercials, regulació de les activitats de promoció (rebaixes, liquidació, saldos,...), gestió de residus, associacionisme.

Fiscalitat bàsica per autònoms – Dimecres 29 de juny i dijous 30 de juny de 9.30 h a 13.30 h.  (Presencial) Aquest curs té l’objectiu de donar a conèixer quins són els principals impostos, directes i indirectes, que han de suportar els empresaris autònoms. Tenir clar el calendari fiscal i les obligacions comptables. Saber calcular i confeccionar les principals declaracions trimestrals i llibres comptables. Durant aquest mes de juny també hi ha la formació específica per a persones emprenedores: Comença a emprendre, El pla d'empresa on-line , Avalua la teva idea de negoci  i Finançament i ajuts per a persones emprenedores.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CEDEM   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
ACTUALITAT
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]