Dimecres 29 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Santpedor enceta aquest dijous la Festa Major 2022
Santpedor celebra aquesta setmana la Festa Major. L’Ajuntament i la comissió de festes, amb el suport de les entitats i les Penyes, han programat un calendari d’actes per a tots els públics que tindran lloc del 9 al 13 de juny.
Santpedor enceta aquest dijous la Festa Major 2022. Foto: AJSP

SANTPEDOR / Redacció/Sergi Vàzquez   
08/06/2022 14:21
El Conservatori de Música acollirà el concert familiar i participatiu 'El Cavaller del Bosc'
Comença a Manresa el desplegament de la xarxa d'estacionament de bicicletes, lligat al projecte Baik
AMPANS distingeix un curtmetratge de la Fundació Prodis
L’alcaldessa de Solsona felicita Beatriz Maria Lozano pel seu centenari
El tret de sortida el donarà dijous el pregó institucional a càrrec de la jove promesa de l’esport català, la santpedorenca Maria Costa, a 2/4 de 8 del vespre a la Capella de Sant Andreu. A partir d’aquí s’encetaran cinc dies de programació amb activitats que no es podien celebrar des de fa més de dos anys a causa de la pandèmia.

Retornen els actes al carrer, l’entrada de penyes i colles a la plaça, els concerts i espectacles musicals i les activitats i propostes infantils, entre d’altres. En destaquen els tradicionals concerts enguany amb les orquestres Maravella i Montgrins, un espectacle de màgia, un espectacle d’electropercu, cercaviles amb la xaranga Kriptonita i música en directe a Cal Llovet amb Dalton Bang, Animal Show i l’orquestra Tropical. També a Cal Llovet hi ha programats DJ’s amb l’entitat La Boîte Lennon i DJ Arzzet per omplir la franja de 21 a 23h i arribar així a tots els públics.

La cultura popular tindrà gran pes en aquesta Festa Major, amb la trobada de Bous de Foc de Catalunya, prevista per dissabte a la tarda i dins la commemoració dels 40 anys de l’entitat Bous de Foc de Santpedor, la matinal de cultura popular de diumenge a càrrec de les entitats del poble, la mostra a la plaça i el castell de penyes durant l’encassacada del Timbaler i un concert d’electrogralla a càrrec de Roger Andorrà.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FESTA MAJOR   SANTPEDOR   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra Tots Sants amb múltiples activitats a tot el municipi
LA FOTO DEL DIA
Encara no teniu plans per al pont de desembre?
ST. FRUITÓS
La Policia Local intensificarà els controls d’alcohol i drogues al volant durant la Castanyada

BAGES
Funció de l’espectacle Maure el dinosaure de la Companyia Teatre Nu
ST. VICENÇ
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet incorpora set nous agents a la Policia Local
LA FOTO DEL DIA
El Cap Bages, il·luminat al vespre
Comença a Manresa el desplegament de la xarxa d'estacionament de bicicletes, lligat al projecte Baik
AMPANS distingeix un curtmetratge de la Fundació Prodis
L’alcaldessa de Solsona felicita Beatriz Maria Lozano pel seu centenari
UManresa acosta les cançons infantils populars i tradicionals catalanes a les futures mestres d’Infantil
Sant Fruitós de Bages celebra Tots Sants amb múltiples activitats a tot el municipi
El Gran Circ Acrobàtic Nacional de la Xina torna aquest dissabte al Kursaal
Encara no teniu plans per al pont de desembre?
El Cap Bages, il·luminat al vespre


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]