Dimecres 04 de octubre de 2023
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Kursaal de Manresa acollirà el 7 de juliol una ‘Nit de MusiKaals’
Sota la direcció musical de Dídac Flores, hi prendran part Beth Rodergas, Jan Buixaderas, Clara Badia, Andreu Mauri, Gina Gonfaus, Núria Massip, Daniel Pérez i Maria Palazón.
El Kursaal de Manresa acollirà el 7 de juliol una ‘Nit de MusiKaals’. Foto: Kursaal

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
08/06/2022 14:51
Manresa diu Prou convoca una manifestació per aquest dijous a Manresa
El Clam 2023 presenta una edició amb el millor cinema i convidats extraordinaris
Manresa i el Bages, molt presents a la 26a Fira Mediterrània
L'equip màster de l'Avinent es classifica per l'estatal mixte
El teatre Kursaal posa a la venda les entrades per la primera ‘Nit de Musikaals’ que acollirà la Sala Gran el dijous, 7 de juliol a les 20h. Un espectacle amb cos de ball i grans temes dels musical de Broadway interpretats per actors i actrius de la comarca. ‘De Broadway al Kursaal’ és un espectacle que convertirà Manresa en la capital dels musicals i en què s’hi podran sentir fragments de ‘Wicked’, ‘West Side Story’, ‘Sweeney Tod’ o ‘Into the woods’, entre molts d’altres.

Un muntatge que serà interpretat per actors i actrius que s’han format al Bages i que ja s’han fet un lloc dins l’escena nacional dels musical. Jan Buixaderas, Clara Badia, Andreu Mauri, Gina Gonfaus, Núria Massip, Daniel Pérez i Maria Palazón, seran els protagonistes d’aquesta primera Nit de Musikaals. L’espectacle, en què també hi participarà l’actriu i cantant Beth Rodergas així com amb el Cos de Ball de la Innocentada de Manresa, compta amb la direcció musical de Dídac Flores, direcció general d’Albert Ruiz i coreografies de Guillem Cirera.

Amb artistes convidats i col·laboracions de casa, un cos de ball per fer brillar la nit i, per posar la cirereta al pastís, un petit homenatge a Stephen Sondheim. Una proposta del teatre Kursaal, pensada per a tots els públics, per convertir una nit d’estiu en una nit màgica de Broadway. Les entrades per assistir a la Nit de MusiKaals tenen un preu de 15€ (12€ majors de 65 anys i Carnet Galliner i 10€ menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kuraal o per internet a www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NIT DE MUSIKAALS   KURSAAL   CULTURA 
També et pot interessar:
CERTÀMENS
El Clam 2023 presenta una edició amb el millor cinema i convidats extraordinaris
CERTÀMENS
Manresa i el Bages, molt presents a la 26a Fira Mediterrània
CERTÀMENS
"Amb el debat sobre la IA la Mediterrània vol mirar el futur amb tots els dubtes que ens pot generar"

CULTURA
Es posen a la venda les entrades per al concert d’Antònia Font al teatre Kursaal de Manresa
TEATRE
La gira ‘El Búnquer Confidencial’ farà fa parada diumenge al teatre Kursaal de Manresa, en 2 funcions que ja tenen les entrades exhaurides
MÚSICA
La Companyia Elèctrica Dharma, dissabte al Kursaal
Manresa diu Prou convoca una manifestació per aquest dijous a Manresa
Manresa i el Bages, molt presents a la 26a Fira Mediterrània
L'equip màster de l'Avinent es classifica per l'estatal mixte
El Clam 2023 presenta una edició amb el millor cinema i convidats extraordinaris
Dos alumnes de l’institut Lacetània, premiats al concurs de l’ Institut de Microelectrònica de Barcelona
Sant Fruitós homenatja al veí Francisco Hernández Soriano amb motiu del seu 100è aniversari
L'Ajuntament dona a conèixer Manresa als nous estudiants universitaris
Més de 120 professionals participenen la jornada d’Althaia per avançar en l’abordatge multidisciplinari de la insuficiència cardíaca


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]