Dilluns 21 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El PSC demana el desdoblament de la C-55 i C-16
De tots els incompliments, de tots els compromisos reiterats, una i altra vegada per cadascun dels Consellers de Política Territorial i Obres Públiques ( ara de Territori) , com pot ser que 10 , 12 , 15 anys després, ESTIGUIN PENDENTS D’EXECUTAR ???.
El PSC demana el desdoblament de la C-55 i C-16.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez   
16/06/2022 14:37
El Manresa perd a Tudela (2-1) després d’intentar la remuntada fins al final
L'Ajuntament de Manresa inicia els treballs d'arranjament d'una quinzena de camins rurals
Teatre Accessible arrenca una nova temporada a Catalunya
Calaf torna a dedicar una setmana a la gent gran
A la C-55, parlem ja no solament de col·lapses, accidents constants, retencions, parlem de víctimes mortals. Tenim una de les vies més mortíferes de Catalunya, fins i tot de l’Estat. Com pot ser que el nostre Govern, sigui insensible a resoldre aquesta situació ? Fins quan haurem de tallar la carretera, hauran de recordar totes les persones que hi han deixat les vides, o han tingut greus conseqüències ??? Ja no volen recordar més incompliments, VOLEM SOLUCIONS. VOLEM DATES CONCRETS, PARTIDES DE PRESSUPOST I TERMINIS CONCRETS PER A RESOLDRE LA QÜESTIÓ.

I si anem a la C-16, si ja hem superat en alguns moments dels 40.000 vehicles d’IMD, quan més hem d’esperar perquè quedi col·lapsada multitud de dies a l’any ???. No acceptem més victimisme del Govern, envers altres administracions. Volem que compleixi amb les seves obligacions i els seus compromisos. Estem cansats de promeses que han esdevingut mentides. VOLEM FETS, NO PARAULES BUIDES. El PSC, anuncia que si en els properes setmanes no hi ha anuncis clars i detallats per part del Govern per actuar en aquestes dues vies, emprendrem noves iniciatives parlamentaries i sobre el territori, per exigir el que la ciutadania es mereix.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PSC   C-55 I C-16 
També et pot interessar:
POLÍTICA
El PSC de Cardona reclama solucions pel recàrrec de les escombraries
POLÍTICA
L’executiva de la Federació XI del PSC, condemna l’atac i les destrosses fetes, al local de Junts
POLÍTICA
El PSC de Cardona critica la pèrdua de més de 360.000€ per part del govern

POLÍTICA
“La central hidroelèctrica reversible de la Baells serà un motor de progrés
POLÍTICA
Festa de la Rosa del PSC del Bages Berguedà i Solsonès
POLÍTICA
El PSC de Cardona demana al govern d’ERC que s’avanci en la moratòria i la nova regulació dels pisos
Fotografia matinal de la plaça Neus Català
Manel Deli , Campió del Mon M50
Josep Perarnau, 1r classificat de la VIII tirada commerorativa del Mundial de tir de carrabina BR50
El Manresa perd a Tudela (2-1) després d’intentar la remuntada fins al final
El Covisa Manresa no ha pogut puntuar en la seva estrena a la lliga
ERC celebra l’obertura del gimnàs del Pla del Puig
Diumenge 27 de setembre, concert de Dhrupad, música clàssica índia al interior de la Torre Lluvià
S’amplia l’àrea pavimentada entorn del Cobert de la Màquina de Batre


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]