Dilluns 04 de desembre de 2023
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Infants de Manresa es beneficien del Pla de Millores d'Oportunitats Educatives
Per segon estiu, nens i nenes d’entre 6 i 12 anys dels centres oberts municipals realitzen activitats aquàtiques gràcies als fons del pla de millora educativa del Departament d’Educació.
Infants de Manresa es beneficien del Pla de Millores d'Oportunitats Educatives. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
11/07/2022 14:35
El Servei Català de Trànsit estableix un dispositiu especial de trànsit pel pont de la Constitució i la Immaculada
El Ciclocròs de Manresa reuneix més de 170 participants al Congost
Marta Viladés, reelegida presidenta d’ERC al Bages
Calaf promou una Jornada Empresarial
Prop d’un centenar d’infants dels quatre centres oberts de l’Ajuntament de Manresa duen a terme aquest juliol cursets gratuïts de natació gràcies als fons del Pla de Millores d’Oportunitats Educatives (PMOE) del Departament d’Educació. Es tracta del segon any que es duu a terme l’activitat.

Els beneficiaris són nens i nenes d’entre 6 i 12 anys d’edat dels centres oberts municipals La Font (La Font dels Capellans), Xalesta (la Balconada), Sergi Aguilera (Valldaura) i del Casal-Ot (Centre Històric), gestionat per Creu Roja. Durant aquest mes, des del passat 4 de juliol fins al proper 29 de juliol, els infants duen a terme cursets de natació a les piscines de les instal·lacions de Cube Fitness SL (als centres Cube i Duo). El servei contractat de natació té un cost de 4.452 euros. A banda, també es destinen 720 euros dels fons del PMOE a tallers de circ, que aniran a càrrec de l’associació La Crica.

Els centres oberts són serveis d’acció sòcio-educativa que formen part dels serveis socials bàsics municipals i es caracteritzen per una atenció especialitzada, intensiva i de proximitat a famílies  amb infants.  Són espais que  donen suport, estimulen  i potencien l’estructuració i el desenvolupament de la personalitat, la socialització i l’adquisició d’aprenentatges mitjançant espais individuals, grupals , treball en xarxa i amb  la comunitat. Els centres ofereixen una atenció diària de dues hores, fora de l’horari escolar, en el marc d’un espai de lleure socio-educatiu.

El Pla de Millores d’Oportunitats Educatives és una mesura extraordinària que es va iniciar el curs passat, per pal·liar els efectes desfavorables de la suspensió de l’activitat lectiva el darrer trimestre del curs 2019-2020, i que té continuïtat en els cursos següents, en forma de programa de lluita contra les desigualtats educatives d’origen socioeconòmic.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: OPORTUNITATS EDUCATIVES   MANRESA 
També et pot interessar:
ESPORTS
El Ciclocròs de Manresa reuneix més de 170 participants al Congost
LA FOTO DEL DIA
Carrer Doctor Lletjós de Manresa
MANRESA
L'Ajuntament programa un tractament fitosanitari als xiprers del cementiri i de l'ermita del Guix

BÀSQUET
El BAXI Manresa competeix davant un Unicaja en estat de gràcia
FUTBOL
Gran partit del Covisa Manresa que va a l'hora
LA FOTO DEL DIA
El cel de color rogenc adorna la Seu de Manresa
Carrer Doctor Lletjós de Manresa
Subhasta benèfica de pintures contra el Càncer al Casino
El Manresa perd per (1-0) contra l’Hércules d’Alacant
Calaf promou una Jornada Empresarial
El Ciclocròs de Manresa reuneix més de 170 participants al Congost
Solsona aprova un pressupost d’11,5 milions amb el suport de Treballem i l’abstenció de Junts
El Servei Català de Trànsit estableix un dispositiu especial de trànsit pel pont de la Constitució i la Immaculada
El Kursaal donarà la benvinguda a les festes amb l’espectacle d’encesa de llums de l’arbre de Nadal


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]