Dilluns 02 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Infants de Manresa es beneficien del Pla de Millores d'Oportunitats Educatives
Per segon estiu, nens i nenes d’entre 6 i 12 anys dels centres oberts municipals realitzen activitats aquàtiques gràcies als fons del pla de millora educativa del Departament d’Educació.
Infants de Manresa es beneficien del Pla de Millores d'Oportunitats Educatives. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
11/07/2022 14:35
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa
Prop d’un centenar d’infants dels quatre centres oberts de l’Ajuntament de Manresa duen a terme aquest juliol cursets gratuïts de natació gràcies als fons del Pla de Millores d’Oportunitats Educatives (PMOE) del Departament d’Educació. Es tracta del segon any que es duu a terme l’activitat.

Els beneficiaris són nens i nenes d’entre 6 i 12 anys d’edat dels centres oberts municipals La Font (La Font dels Capellans), Xalesta (la Balconada), Sergi Aguilera (Valldaura) i del Casal-Ot (Centre Històric), gestionat per Creu Roja. Durant aquest mes, des del passat 4 de juliol fins al proper 29 de juliol, els infants duen a terme cursets de natació a les piscines de les instal·lacions de Cube Fitness SL (als centres Cube i Duo). El servei contractat de natació té un cost de 4.452 euros. A banda, també es destinen 720 euros dels fons del PMOE a tallers de circ, que aniran a càrrec de l’associació La Crica.

Els centres oberts són serveis d’acció sòcio-educativa que formen part dels serveis socials bàsics municipals i es caracteritzen per una atenció especialitzada, intensiva i de proximitat a famílies  amb infants.  Són espais que  donen suport, estimulen  i potencien l’estructuració i el desenvolupament de la personalitat, la socialització i l’adquisició d’aprenentatges mitjançant espais individuals, grupals , treball en xarxa i amb  la comunitat. Els centres ofereixen una atenció diària de dues hores, fora de l’horari escolar, en el marc d’un espai de lleure socio-educatiu.

El Pla de Millores d’Oportunitats Educatives és una mesura extraordinària que es va iniciar el curs passat, per pal·liar els efectes desfavorables de la suspensió de l’activitat lectiva el darrer trimestre del curs 2019-2020, i que té continuïtat en els cursos següents, en forma de programa de lluita contra les desigualtats educatives d’origen socioeconòmic.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: OPORTUNITATS EDUCATIVES   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
FUTBOL
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa
LA FOTO DEL DIA
La façana de darrere de La Buresa

MANRESA
La 13a Taula per la Seguretat, el Civisme i la Convivència centra el debat en la delinqüència juvenil
MANRESA
La Festivitat de Tots Sants omple el cementiri per recordar els difunts
BÀSQUET
El Kids&Us encara un nou repte a la díficil pista del Baskonia
La façana de darrere de La Buresa
El Ple aprova per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Pacte Territorial per a la Indústria
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Representants de salut mental participaran en la inauguració del nou Postgrau en Art i Cultura
Sant Fruitós de Bages actualitza les ordenances fiscals per al 2027
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]