Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Noves càmeres de vigilància per al control dels vehicles
Aquesta setmana han entrat en funcionament quatre noves càmeres lectores de matrícules de vehicles i d’entorn a La Rosaleda i a Les Brucardes.
Noves càmeres de vigilància per al control dels vehicles. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
13/07/2022 15:10
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Concretament s’han ubicat a l’enllaç amb el camí paisatgístic i en el camí de la depuradora, a Les Brucardes; i a les entrades est pel carrer Major i oest, pel carrer Lledoner, de La Rosaleda. Aquests dispositius permeten augmentar la seguretat d’aquestes zones residencials ja que és un sistema que permet treballar proactivament als cossos policials. Aquests aparells compten amb un sistema capaç de capturar amb fiabilitat més del 97% de les matrícules dels automòbils i avisen immediatament a la Policia Local en cas que detectin l’entrada d’un vehicle amb una matrícula inclosa en les llistes negres de Mossos d’Esquadra. A banda també permeten tenir un registre que pot ser útil en cas d’investigacions posteriors. Fruit de la instal·lació d’una de les noves càmeres a Les Brucardes, s’ha pogut  desplaçar la preexistent que es trobava instal·lada al camp de futbol, la qual s’ha col·locat per protegir l’accés al nucli des del camí de Viladordis.

Aquestes quatre noves càmeres s’afegeixen a les 16 que ja hi ha en funcionament al municipi: 3 a Pineda de Bages (als dos accessos a la urbanització per la carretera Santpedor, i un a l’accés per Sant Iscle),  2 als accessos de Les Brucardes (una a la carretera d’accés des del pavelló i una altra al camí de la depuradora), 4 al nucli (als dos accessos de la carretera de Vic, una per l’av. Girona i una altra per av. Bertrand i Serra d’accés al polígon industrial La Bòbila), 4 al polígon industrial Casa Nova – Riu d’Or (accessos des de la carretera C-16C cap als carrers Matagalls i Collserola, accés des de la carretera N-141c cap al carrer Montsant i accés des del camí Ral cap al carrer Moixeró) i 3 al polígon industrial Sant Isidre (accessos des de la carretera C-16C cap als carrers Aneto i Pic Negre i accés des del camí de l’Agulla cap al c. Aneto). 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
La Policia Local realitza una campanya de control del consum d’alcohol i drogues al volant
ST. JOAN
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
ST. VICENÇ
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina

ST. FRUITÓS
La Nit del Canet Kids i una sessió DJ al pavelló festa del Carnestoltes
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra la 51a edició del Concurs de Pintura Ràpida de la Festa de l’Arròs
BAGES
El fenomen natural ‘Flor de Sol’ torna a Castellbell i el Vilar el 17 de febrer
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]