Diumenge 06 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Noves càmeres de vigilància per al control dels vehicles
Aquesta setmana han entrat en funcionament quatre noves càmeres lectores de matrícules de vehicles i d’entorn a La Rosaleda i a Les Brucardes.
Noves càmeres de vigilància per al control dels vehicles. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
13/07/2022 15:10
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
Els alumnes del Pla del Puig podran iniciar el curs amb el nou gimnàs i vestidors
Concretament s’han ubicat a l’enllaç amb el camí paisatgístic i en el camí de la depuradora, a Les Brucardes; i a les entrades est pel carrer Major i oest, pel carrer Lledoner, de La Rosaleda. Aquests dispositius permeten augmentar la seguretat d’aquestes zones residencials ja que és un sistema que permet treballar proactivament als cossos policials. Aquests aparells compten amb un sistema capaç de capturar amb fiabilitat més del 97% de les matrícules dels automòbils i avisen immediatament a la Policia Local en cas que detectin l’entrada d’un vehicle amb una matrícula inclosa en les llistes negres de Mossos d’Esquadra. A banda també permeten tenir un registre que pot ser útil en cas d’investigacions posteriors. Fruit de la instal·lació d’una de les noves càmeres a Les Brucardes, s’ha pogut  desplaçar la preexistent que es trobava instal·lada al camp de futbol, la qual s’ha col·locat per protegir l’accés al nucli des del camí de Viladordis.

Aquestes quatre noves càmeres s’afegeixen a les 16 que ja hi ha en funcionament al municipi: 3 a Pineda de Bages (als dos accessos a la urbanització per la carretera Santpedor, i un a l’accés per Sant Iscle),  2 als accessos de Les Brucardes (una a la carretera d’accés des del pavelló i una altra al camí de la depuradora), 4 al nucli (als dos accessos de la carretera de Vic, una per l’av. Girona i una altra per av. Bertrand i Serra d’accés al polígon industrial La Bòbila), 4 al polígon industrial Casa Nova – Riu d’Or (accessos des de la carretera C-16C cap als carrers Matagalls i Collserola, accés des de la carretera N-141c cap al carrer Montsant i accés des del camí Ral cap al carrer Moixeró) i 3 al polígon industrial Sant Isidre (accessos des de la carretera C-16C cap als carrers Aneto i Pic Negre i accés des del camí de l’Agulla cap al c. Aneto). 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Els alumnes del Pla del Puig podran iniciar el curs amb el nou gimnàs i vestidors
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages commemora la Diada amb una matinal d’actes de cultura i tradició
BAGES
Castellbell i el Vilar commemora l’Any Gaudí amb una visita guiada a l’església de la Sagrada Família

SÚRIA
Programa de l'Onze de Setembre a Súria
ST. FRUITÓS
El Mercat de la Terra torna al Cobert de la Màquina de Batre amb productes de proximitat
ST. FRUITÓS
Talls de circulació els dies 8 i 9 de setembre per treballs en línies elèctriques de mitja tensió
La plaça Bages de Manresa
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Com vestir l’habitació dels nens en la recta final de l’estiu
El 32è 3x3 de Solsona omple la plaça del Camp de bàsquet
Tornar a l’escola: nous reptes, noves il·lusions
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
L'Ajuntament de Manresa continua els treballs d'asfaltatge als carrers Trieta i Dibuixant Vilanova
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]