Diumenge 09 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Set propostes liderades per entitats catalanes han estat escollides en microprojectes de cooperació transfronterera
La primera convocatòria de microprojectes de cooperació transfronterera per als Pirineus, amb fons públics provinents del programa europeu POCTEFA, ha triat set propostes liderades per entitats i organismes catalans entre les 25 escollides en total. Aquests projectes es beneficiaran de part dels 575.000 euros destinats als projectes culturals, educatius o mediambientals elegits, que treballaran actuacions de proximitat al territori.
L’Era impulsa un projecte per fer xarxa entre la pagesia i el personal tècnic per avançar més ràpidament cap a un treball de la terra que incorpori més carboni del que n’extreu.

ACTUALITAT / Redacció/ Sergi Vázquez / AMIC  
14/07/2022 14:11
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
La diversitat de temàtiques d’aquests projectes és molt àmplia: des del bestiari de la cultura popular, a la silvicultura, el canvi climàtic o el foment de les varietats de fruiters dels Pirineus. Les entitats catalanes que els lideren són: l’Espai de Recursos Agroecològics, Sound Earth Legacy, l’Associació CEA Alt Ter, el Consorci de les Gavarres, l’Agrupació del Bestiari Festiu i Popular de Catalunya, l’Associació Forestal de la Vall de Lord i Amics de l’Observatori de Varietats Ribagorçanes. Aquestes set entitats col·laboraran amb organismes i associacions de la regió Occitània, les Illes Balears i Andorra.
 
Aquests projectes de cooperació transfronterera formen part dels 9 escollits sota la coordinació de l’Euroregió Pirineus Mediterrània. Cal recordar que aquest organisme transfronterer, integrat per la regió Occitània, la Generalitat de Catalunya i el Govern Balear, té com a objectiu crear en aquest territori un pol de desenvolupament sostenible, basat en la innovació i la integració social i econòmica.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PROSPOSTES   ENTITATS CATALANES 
També et pot interessar:

Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]