Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Mesures per als afectats de l'incendi a les Brucardes
L’Ajuntament ha dictat un ban amb les mesures urgents i extraordinàries que s’han adoptat per tal que els veïns i veïnes de la urbanització de Les Brucardes que han patit desperfectes a les seves cases arran de l’incendi d’aquest 17 de juliol, puguin iniciar el més aviat les reparacions.
Mesures per als afectats de l'incendi a les Brucardes.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
20/07/2022 14:52
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
La primera mesura que s’ha dictat és que tots els treballs que s’hagin de realitzar, i que no impliquin canvis estructurals en l’habitatge, es podran començar de forma immediata. Aquest punt fa referència a treballs de pintura, reparació o substitució de fusteria tant interior com exterior i de tanques perimetrals, reparació de façanes, retirada de fracció vegetal... entre altres treballs menors. Aquests treballs poden realitzar-se de forma immediata presentant el Model oficial de comunicació a l’Ajuntament, presencialment o via instància genèrica.

Pel que fa a les obres majors que requereixen una llicència d’obra, i que suposin la restauració o substitució d’elements  ja existents, també podran iniciar-se de forma més ràpida presentant el Model genèric de sol·licitud de llicència. Els serveis tècnics municipals, en un termini màxim de 5 dies, visitaran l’habitatge per tal donar el vistiplau a l’inici de les obres.

En relació a les taxes i impostos (ICIO), queda suspès el seu pagament.

Paral·lelament, s’han instal·lat 10 punts de recollida de fracció vegetal per tal que els veïns i veïnes puguin dipositar-hi les restes. Estan ubicats als carrers Cau de la guineu, Riu d'or, avinguda Sant Sebastià, Generes, Verge de Núria, Montcau, Burjons i avinguda de les Brucardes.

Les persones que no tinguin els mitjans per a realitzar els treballs de desbrossada o tala d’arbres que puguin suposar un risc, des de l’Ajuntament s’ha habilitat el servei municipal per tal de realitzar aquestes tasques. Cal sol·licitar-lo via telefònica a l’Ajuntament. Pel que fa a la recollida de voluminosos, s’ha activat un servei que al llarg de tot el dia recollirà tot el material que es deixi a l’exterior de les cases. Informem també que han començat els treballs de neteja de les escomeses de la urbanització.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
ST. FRUITÓS
Concurs per crear la mascota que representarà la Capitalitat del Bàsquet Femení
BAGES
La Festa de la Verema del Bages arriba a la 31a edició amb una aposta renovada

BAGES
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
SÚRIA
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
BAGES
Fonollosa treu a subhasta quatre parcel·les edificables a Canet de Fals
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]