Abans de res, i així ho indica la pròpia publicació, un exercici de descompilació permet trobar indicis de codi destinat a certes funcionalitats, però això no implica que aquestes funcionalitats tirin endavant en un futur o, ni que siguin realment les que l'equip que ha descompilat l'aplicació pugui pensar. Aquestes opcions permeten especificar el tipus de motor que té un vehicle (de benzina, gasoil, elèctric o híbrid), i vénen a completar les opcions introduïdes pel mateix Google l'any passat, que permeten traçar una ruta entre dos punts basant-se no només en que el recorregut sigui el més breu possible, sinó que el consum energètic sigui el més eficient. Tot i això, i com bé assenyalen des de 9to5Google, un motor d'un tipus no consumeix l'energia de la mateixa manera que un motor d'un altre, per la qual cosa entre dos punts diferents al mapa, es poden donar rutes diferents més eficients per a un cotxe d'un tipus o altre.
No deixa de ser curiós que segons veiem a la informació publicada per 9to5Google, la multinacional de Mountain View no ha inclòs (almenys encara) cap opció per a vehicles d'hidrogen, encara que això pot ser degut a una escassa implantació d'aquest tipus de combustible a molts mercats; així, mentre que en alguns països asiàtics com Corea del Sud o Japó, l'hidrogen pugna pel mercat amb els vehicles elèctrics basats en bateries, als Estats Units el seu mercat és molt més reduït. A Espanya, per exemple, el nombre d'estacions que proporcionen hidrogen no va més enllà de tres o quatre.